czwartek, 26 stycznia 2017

Fluid matujący under 20 + Swatche.


Cześć,
Będąc ostatnio w drogerii zastanawiałam się jaki podkład mam wybrać. Mój true match powoli dobija dna, a poza tym zepsuła się pompka, więc aplikacja stała się tragiczna. Szukałam czegoś matującego, żółtego i bardzo jasnego - to trzy warunki mojego idealnego podkładu. W szafach przeróżnych marek nic specjalnie nie przyciągnęło mojego wzroku, ot wszystko albo za różowe, albo za ciemnie, albo jakieś takie nijakie. Szukałam "tego czegoś". Na całe szczęście udałam się na półkę z wszelkimi tonikami, kremami i maseczkami dla cer młodych, tam zauważyłam fluid matujący od Under 20. Tę markę, jak mogliście już wiele razy zauważyć, bardzo lubię. Miałam masę produktów od nich i wszystkie się sprawdziły, tak więc ochoczo włożyłam ten fluid do koszyka. 

Tak, jak obiecuje producent, fluid świetnie kryje oraz matuje. Nigdy wcześniej nie miałam tak ciężkiego podkładu. Nakładanie go palcami zupełnie odpada, bo zrobimy sobie maskę na twarzy. Za to po aplikacji gąbeczką produkt ten wygląda świetnie, momentalnie znika wrażenie ciężkości, wszystko jest ujednolicone, niedoskonałości zakryte, a co najważniejsze - wyglądamy naturalnie. Produkt ten świetnie trzyma mat, w połączeniu z pudrem jest nie do zdarcia. Posiadaczkom cery suchej radzę na niego jednak uważać, ponieważ bez kremu pod spodem może delikatnie przesuszać.'

Konsystencja podkładu jest bardzo zbita i gęsta, dzięki czemu jest wydajny. Trzeba uważać, aby nie wycisnąć go zbyt dużo; na całą twarz wystarczy kropeczka na opuszce palca - taka ilość zapewni nam najbardziej naturalne wykończenie. Krycie można stopniować, sama dokładam więcej tego fluidu w miejscach, gdzie tego najbardziej potrzebuję.



Kolor 01 moim zdaniem jest idealny dla bladziochów takich, jak ja. Nie dość, że jest wspaniale jasny to do tego żółciutko-beżowy. Na prawdę fajnie stapia się z cerą, przy małej ilości wcale a wcale nie robi maski. Na ręce ciemnieje o jeden ton, ale zupełnie nie zauważyłam tego na mojej twarzy. Zapewnić was mogę, że od rana do wieczora na twarzy pozostaje ten sam kolor :P




Bardzo polecam wam ten produkt, dla mnie on już jest ulubieńcem. Jeżeli nie potrzebujecie tak dużego matu na co dzień, to z pewnością na większe wyjścia będzie on idealny.

Pozdrawiam,
Rose♥






71 komentarzy :

  1. Ja z moim True Match nie mogę się rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim kiedyś,ale ja nie rozstaje się z moimi dwoma ulubionymi podkładami z Maybelline :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba za ciężki jest na co dzień, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie chcesz ciężkich polecam Ci bardzo już znane Affinitone od Maybelline. Tani, kryjące i lekki :)

      Usuń
  4. używałam go jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo fajnie:) no i jest jasny:-P też jestem bladziochem:P
    hehe:) Pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, mam teraz piankę do mycia twarzy z tej firmy i bardzo ją lubię :) Pachnie świetnie arbuzowo i dobrze oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wiosnę się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie za ciemny niestety, chyba że to jakaś uaktualniona wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz może o takich fluidach w plastikowych opakowaniach z pompką? Też z U20. One były bardzo ciemne i pomarańczowe :/
      Tem tutaj jest zupełnie nowy, ma na prawdę śliczny jasny kolorek

      Usuń
  9. Ja używam Revlon, ale ten wygląda bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład wygląda ciekawie, zupełnie jednak nie rozumiem po co młode dziewczyny mają kłaść na twarz taką szpachlę. Ani to zdrowe, ani dobre, ani ładne dla młodej skóry, dla trądzikowej już kompletnie odpada... Co producent miał na myśli tworząc taki kosmetyk dla młodej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożony gąbką, porządnie wklepany żadnej szpachli nie robi ;))

      Podklad kryje, to fakt, ale wygląda bardzo naturalnie

      Usuń
  11. Jak dla mnie za słaby... ja mam cerę bardzo problematyczną z wieloma rzezami do ukrycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no widzisz, a u mnie super się sprawdza! :)

      Usuń
  12. Great post ,looks like interesting products

    http://www.styleofzion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam trądzikową skórę, ale przy 2 warstwach by się sprawdził! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor ma dobry dla mej karnacji widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mogę i nie chcę używać produktów z tej firmy bo kiedyś mnie uczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety produkty tej marki kiedyś mi nie pasowały. Ciekawa jestem jak byłoby teraz ale myślę że podobnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakim "kiedyś" mówisz, ale od czasów kiedy ja pamiętam te produkty (jakoś z 5 lat temu) to bardzo się poprawiło!

      Usuń
  18. Jakoś nie mam zaufania do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  19. mi ciężko zamienić mój stary, zawsze mi coś nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, kiedyś miałam i u mnie bardzo źle się sprawdzał. Czułam się jakbym miała tonę tego na twarzy, a nałożyłam dosłownie troszeczkę :) widocznie zależy od upodobań i cery, każdy z nas ma inne oczekiwania i inna skórę więc u każdego będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu używałam chyba kremu tonującego z Under20 o ile dobrze pamiętam który był potwornie pomarańczowy i od tamtej pory nie sięgam już po kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o krem BB od nich? Wersja matująca jest okropnie pomarańczowa, to fakt... ale zwykła jest super-jasna, idealna na lato! :)

      Usuń
  22. Thanks a lot :D

    OMG I didn't know this brand but I need this product right now :o

    NEW DECOR POST | Tips To Decor Small Places.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie kiepsko się on sprawdzał :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozejrzę się za nim :) Czym robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako tła używam białej kartki A3, zdjęcia wykonuję zwykłym telefonem - Huawei p9 lite. Dużą zasługą jest tutaj miejsce robienia fotek - parapet, dzięki dziennemu światłu zdjęcia wyglądają naturalnie. Dodatkowo doświetlam też je za pomocą ręcznie wykonanej blendy (kawałka folii aluminiowej na tekturce), która odbija światło pochodzące zza okna. :P

      Usuń
  25. Zawsze byłam ciekawa czy ten fluid dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie myślałam, że ta firma może mieć tak dobre kosmetyki :)
    Ja stosuję podkłady mineralne i jestem zadowolona, więc na razie przy nich zostanę.
    Bardzo estetyczne zdjęcia. To pierwsze wygląda świetnie.
    Faktycznie podkład na ręku odrobinę ściemniał, ale jeśli na twarzy jest okej, to nie mam zastrzeżeń ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie mam do nich przekonania :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z biegiem czasu wydaje mi się, że takie nieprzywiązywanie się do ludzi ma sens, i można sobie zaoszczędzić wiele rozczarowań i przykrości... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o,zapowiada się ciekawie :) lubię dosyć mocne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek wydaje się być ciekawy ;) Z tym ciemnieniem to chyba wszystkie produkty Under Twenty tak mają ;) Mam krem BB, bardzo lubię, ale, niestety, troszkę się utlenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie na buzi ani krem BB ani ten podkład nie ciemnieje - tylko na ręce dzieją się takie cuda :P

      Usuń
  33. Kiedyś go używałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hm może zrobię podejście do niego. Ogólnie nie przepadam za fluidami i wolę podkład albo nic ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sumie fluid i podkład to synonimy, czym one się właściwie różnią?

      Usuń
  35. kolor megaaa ;) chociaz ja już nie używam unde 20 ;0 Ale kiedys moze i wrócę do niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam do wypróbowania! :D

      Usuń
  36. Musieli coś zmienić w formule, bo jak go miałam dawno temu to był raczej wodnisty i lekki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten nowy diametralnie różni się od starej wersji

      Usuń
  37. Thanks a lot :D

    As I said, I really need to try :D

    NEW GET THE LOOK POST | Urban Chic Winter Combo.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam go kiedyś kiedy był jeszcze w innym opakowaniu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten diametralnie różni się od starej wersji :P
      Ale też powinien Ci przypasować

      Usuń
  39. Miałam kiedyś podkład i krem bb z UNDER 20, bardzo długo ich używałam. Ba, byłam wielką fanką tej marki - zwłaszcza podkładu który pachniał grejpfrutem. Jednak później zaczęłam bardziej przekonywać się do kosmetyków rimmela i tak już popłynęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skacze między różnymi markami kosmetycznymi. Od tych droższych aż po właśnie takie tanie jak Under20. Wszędzie są perełki, trzeba tylko dobrze szukać :D

      Usuń
  40. Ja polecam under twenty krem bb zielony ;) chociaż minus jest taki, że cera się świeci. tego używałam i był za ciemny :(


    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze znam ten krem bb :) Ja wolę ten w srebrnej tubce, bo ma jaśniejsze odcienie

      Usuń
  41. Dla mnie jest za ciemny i krycie za małe, ale kto co woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od sposobu aplikacji :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla was. Zawsze staram się odwdzięczyć za każdą obserwację, "plus jedynkę" oraz komentarz.
Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.