piątek, 13 stycznia 2017

Live ★ Love - corrector pallete + swatche.


Wyprzedaże MuR w rossmannie chyba już za nami - mam taką nadzieję, bo pewnie poszłabym wkrótce z torbami. A dlaczego? A no z prostej przyczyny - kupiłam trzy produkty z tej firmy "na spróbowanie" i wszystkie okazały się być naprawdę fajne. Patrząc na stosunek ceny do ich jakości, to pewnie wyszłabym obładowana siatami z pobliskiego rossmanna. Na całe jednak szczęście sklepowe mini-szafy makeup revolution świecą już pustkami, a mój portfel odetchnąć może z ulgą.
Paletka korektorów od Live ★ Love wpadła w moje ręce z czystej ciekawości, przyciągnęła mnie ilością kolorów, które zawiera oraz baaaardzo przystępną ceną. Kosztowała mniej, niż "czwóreczka" korektorów od Lovely. Live ★ Love to siostrzana marka makeup revolution, z tego więc powodu na nią również obowiązywała przecena.


Same korektory zamknięte są w naprawdę porządnie wykonanej plastikowej kasetce, mamy tutaj osiem kolorów, a każdy z nich wykorzystać możemy do poprawiania przeróżnych niedoskonałości. Od zwykłych wyprysków, przez cienie pod oczami, zasinienia, przeżółcenia - co tylko chcemy. Jest tutaj również produkt błyszczący, bardzo brokatowy, który u mnie sprawdza się doskonale jako pewnego rodzaju baza pod rozświetlacz.



Konsystencja korektorów jest porównywalna do tych z czwórki Lovely - nie są jakoś bardzo masełkowate, ale dobrze rozprowadzają się na twarzy. Nie ważą się z podkładem - przynajmniej ja tego nie zauważyłam na trzech, które stosowałam - True Match oraz krem BB i fluid matujący z Under20. Ich pigmentacja jest naprawdę zadowalająca, kolor, który przenosimy na skórę jest nasycony i doskonale neutralizuje niedoskonałości.


Korzystając z takiej palety warto pamiętać o zasadzie przeciwstawności - kolor naszej niedoskonałości maskujemy za pomocą koloru do niego przeciwstawnego. Przydatne może okazać się tutaj koło barw, bierzemy kolor z jednej strony i szukamy po drugiej stronie jego neutralizatora. I tak np. dla czerwieni jest to zieleń. Pamiętajmy również, że kolory możemy ze sobą mieszać, lub nakładać warstwowo - wszystko po to, aby jak najbardziej zamaskować to, czego nie chcemy na naszej buzi.

Zdjęcie pochodzi z Wikipedii 

Z tych korektorów jestem bardzo zadowolona, od dawna szukałam takiej dużej paletki, ale skutecznie odstraszały mnie ceny, lub wizja zamawiania ich przez internet, bo w żadnej drogerii stacjonarnej takich nie było. Serdecznie mogę polecić wam ten produkt.

Pozdrawiam,
Rose♥

45 komentarzy :

  1. Nie mam takiej paletki z korektorami :D Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze przegapiłam te promocje :/ A taka paleta korektorów zdecydowanie by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, polecam mocno! Promocja chyba niestety była do dzisiaj... no i niestety w moje ręce wpadł kolejny produkt. :P

      Usuń
  3. Super pastelowe kolorki są w tej paletce! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzyłam na te korektory jednak ostatecznie się nie zdecydowałam. A szkoda! Trzeba było brać :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze ja jeszcze mam swój korektorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że wcześniej nie wiedziałam o tej wyprzedaży bo sama bym się skusiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tyle Cię przegapiło.. Wielka szkoda!

      Usuń
    2. Muszę bardziej śledzić promocje :)

      Usuń
  7. Hm nie widziałam w sklepach tej paletki jeszcze ;p
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w tych kartonowych "szafach" makeup revolution :)

      Usuń
  8. Good post, have a good day
    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi fajnie. Jak kiedyś bd możliwość jakaś to może ją zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    wooow, this pallete is amazing and have the best shades to conceal :o

    NEW FASHION POST | WOMAN TREND ALERT SS’17: Dresses Over Pants.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używam tego typu ziomków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam tylko korektora w kolorze cielistym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień używam cielistego i zielonego, ale kiedy gdzieś idę to w ruch idą wszystkie odcienie! Do niedawna kupowałam je osobno, lub w mniejszych paletkach - teraz mam już wszystko uporządkowane w jednej dużej.

      Usuń
  13. Ja mam tylko korektory w jasnym odcieniu skóry i zielonym więc jestem ciekawa działania innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że wspomniałaś o kole barw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paleta bardzo fajna bo różnorodna, ale ja nwm czy kiedyś bym ją zużyła xd
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pastele na lato.... ach kiedy ono przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm... muszę w końcu na coś się skusić z tej firmy, bo produkty wyglądają obiecująco. Szkoda tylko, że teraz przegapiłam promocje.

    Zapraszam do siebie na kolejny post z serii "DIY". Tym razem w roli głównej pojawiła się torebka!
    Pozdrawiam - Amatorka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    sounds great dear :D All colors looks super pigmented!

    NEW DIY POST | Handmade Coffee Body Scrub.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam że jest aż tyle kolorów korektorów :D Paletka jest super!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jak poszłam do Rosska to już nic nie było na wyprzedaży, wymiotło wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak, kobietki rzuciły się na te produkty jak szalone. W sumie sama też tak zrobiłam więc no :PP

      Usuń
  21. Sama nie mam potrzeby dużego zakrywania zasinien/blizn/naczynek na twarzy, ale takie korektory to super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    your reviews are always super complete. love it

    NEW TIPS POST | Low Shampoo: Revolutionary way of taking care of the hair.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy produkt. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna jest ta paletka z korektorami. Chociaż moimi ulubionymi są te z Catrice.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. też lubię pełną gammę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć takie cudeńko u siebie ale obawiam się, że nie umiałabym się tym posługiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego typu palety sie u mnie nie spradzają, i tak nie używałabym większości kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla was. Zawsze staram się odwdzięczyć za każdą obserwację, "plus jedynkę" oraz komentarz.
Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.