wtorek, 7 lutego 2017

Moje pierwsze kosmetykowe internetowe zakupy - Iperfumy.pl


Nigdy w życiu nie kupiłam żadnego kosmetyku przez internet, uwierzycie w to? Byłam święcie przekonana, że kosmetyki, które kupię będą po po dacie ważności, uszkodzą się w transporcie, czy przyjdą zupełnie inne niż zamawiałam. Wolałam iść do drogerii, wziąć produkt we własne łapki, dopasować odpowiednio kolor oraz skontrolować czy nikt inny go nie otwierał wcześniej przede mną.

Ale będąc ostatnio w kilku rossmannach w szafach Max Factor nie mogłam znaleźć mojej ukochanej 2000 Calorie w odcieniu Black Brown! Niestety egzemplarz, który mam zaczął już gęstnieć i robić brzydkie grudki (jak każda maskara po około 3 miesiącach). Zakasałam więc rękawy i wpisałam w wyszukiwarkę "drogeria internetowa". Wyskoczyła mi masa wyników wyszukiwania, postanowiłam jednak sprawdzić tylko te kilka pierwszych, najpopularniejszych linków. Obawiałam się tych mniej znanych sklepików. Jednak żadna drogeria internetowa nie oferowała mojego tuszu w pożądanym przeze mnie kolorze. No dobra, zostało więc jeszcze mi Allegro - znalazłam tam 2 aukcje, na których kupić można było interesujący mnie produkt. Niestety jednak na każdej z nich oferowano starą wersję tego tuszu - wyobraźcie więc sobie ile musiał sobie przeleżeć na magazynie.


Na całe szczęście przypomniałam sobie o stronie Iperfumy.pl - oferują oni nie tylko, jak sama nazwa wskazuje, perfumy i wody toaletowe, ale również masę kosmetyków, zarówno kolorówkę jak i pielęgnację. Z resztkami nadziei wpisałam więc w ich wyszukiwarkę nazwę mojego tuszu i znalazłam! I to dodatkowo w genialnej cenie. Wzbudziła ona u mnie co prawda lekkie podejrzenia, no bo czemu produkt, który w rossmannie jest za 34 złote u nich kosztuje tylko 22? To niby tylko 12 złotych różnicy, ale zawsze jednak jakoś tak dziwniej się na to patrzy. Tym bardziej, że oferują oni wiele więcej kosmetyków w bardzo przystępnych cenach. Pomyślałam jednak, że taka spora firma, o której dużo słychać i w reklamach telewizyjnych, w internecie, czy na blogach nie może pozwalać sobie na podróbki czy sprzedawanie nieświeżych artykułów. Skompletowałam więc moje zamówienie i kliknęłam "kup teraz".


W momencie finalizowania transakcji spotkało mnie niemałe zaskoczenie, bo jedyny sposób wysyłki to kurier, no cóż... mieszkam w Krakowie, mamy tutaj ich siedzibę, czy nie można dokonać odbioru osobistego? Zjechałam trochę niżej i okazało się, że jest to jak najbardziej możliwe, jednak również za opłatą - taka możliwość kosztuje 4zł. Pierwszy raz spotkałam się z płaceniem za odbiór osobisty, ale rozumiem to zupełnie. Przecież transport mojego zamówienia z magazynów, które rozsiane mogą być po całej Polsce również kosztuje. Co do zapłaty to możliwości jest wiele, ja wybrałam płatność kartą na miejscu.


Co kupiłam możecie zobaczyć na zdjęciach, nie jest tego zbyt wiele, bo do zakupów podchodziłam bardzo ostrożnie. Po odebraniu zamówienia każdy kosmetyk obejrzałam najdokładniej jak tylko się dało i nic nie wskazywało na to, aby produkty były przeterminowane, otwierane wcześniej czy używane. Przyszły idealne! I to jeszcze w cenach o połowę niższych niż w rossmannie. Wniosek jest jeden - kupować online należy częściej! Przekonajcie teraz o tym mój portfel :)

Pozdrawiam,
Rose♥

67 komentarzy :

  1. Kurcze ja to bardzo rzadko kupuję w Internecie. Bardzo lubię dotknąć, powąchać itp. produkt który mam kupić. I podobnie z ubraniami, wole przymierzyć przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę wszystko dokładnie obejrzeć w internecie. Z tymi zakupami było tak, że i tak każdy produkt musiałam wcześniej pooglądać w rossmannie :P

      Usuń
  2. jeśli chodzi o zakup kosmetyków w Internecie to zamawiałam tylko te z Farmony, ale co do cen to widziałam, że na kilku stronach jest taniej niż w zwykłych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny w niektórych drogeriach internetowych są nawet o połowę tańsze niż normalnie! :P

      Usuń
  3. Od lat kupuję kosmetyki przez internet i może ze dwa razy coś było nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja to tak się na zapas boję zawsze >..<

      Usuń
  4. Ja rzadko kupuję online. Póki mieszkałam w Lublinie częściej składałam zamówienia na ezebra, bo miałam blisko siedzibę i mogłam sobie odebrać zamówienie ;) Teraz rzadko robię większe zakupy, tak, żeby opłacało mi się płacić za przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupując przez internet zawsze stawiam na odbiór osobisty lub na odbiór w paczkomacie. Nic innego nie wchodzi w grę, bo się nie opłaca :)

      Usuń
  5. Jestem fanką zakupów on-line, nie tylko kosmetyków, ale i je często w ten sposób zamawiam. Mam wiele ulubionych drogerii i jeszcze nigdy nie byłam rozczarowana zakupami czy jakością towaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kupować online, ale jakoś do kosmetyków nigdy nie mogłam się przekonać. Która drogeria internetowa jest twoją ulubioną?

      Usuń
    2. Mam ich kilka. Bardzo lubię ezebra.pl, mintishop.pl oraz ladymakeup.pl i to tam najczęściej robię zakupy. Czasami kupuję na allegro, zależy czego szukam :)

      Usuń
    3. Super! Następnym razem kiedy będę kupować kosmetyki przez internet zajrzę do tych drogerii. Dziękuję :D

      Usuń
  6. kiedyś kupowałam coś z minti shop :)
    a tak to wole iść coś osobiście kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dokładnie obejrzeć produkt przez zakupem :P

      Usuń
  7. Puder Rimmela swego czasu bardzo lubiłam, ale podejrzewam, że jest winowajcom wysypu na policzkach więc teraz używam go głównie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma talk bardzo wysoko w składzie - bardzo możliwe, że powoduje wysyp nieprzyjaciół :/

      Usuń
  8. Jeśli kupujemy w Internecie za pośrednictwem oficjalnych sklepów, to raczej nam się bubel nie trafi. Uważałabym raczej na Allegro itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na allegro od zwykłego sprzedawcy to już chyba w ogóle bym żadnego kosmetyku nie kupiła. Są jeszcze te sklepy oznaczone diamencikami - stamtąd już prędzej.

      Usuń
  9. Super zakupy kochana:) ten puder z Rimmel mam i uwielbiam:) reszty produktów nie znam ale wyglądają bardzo fajnie :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest świetny! Zakupy robiłam jakoś na początku drugiego tygodnia stycznia, także już trochę go poużywałam :)

      Usuń
  10. Nie wierzę, że wcześniej nie kupowałaś online ;D A tak poważnie to ja bardzo lubię zakupy online. Spokojnie sobie wybiorę, poczytam opinie bez pchania się przy szafkach w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam kochana! I to ile rzeczy! Ale kosmetyków nigdy przenigdy. :D

      Usuń
  11. Super zakupy. Ja kupuję przez internet jeśli muszę i nigdy nie są to kosmetyki ani ubrania. Te wolę zawsze obejrzeć przed zakupem, jakoś tak mam. A z twoich zdobyczy znam i lubię puder Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zakupy online, robię je częściej niż te zwykłe. Ale jeżeli chodzi o kosmetyki i ubrania to też nie mogę się przełamać. Jednak zdecydowanie takie produkty wymagają dokładnego obejrzenia ich w sklepie.

      Usuń
  12. Najczęściej kupuję w Internecie kosmetyki, które nie są dostępne stacjonarnie :) Często też szukam okazji cenowych i kupuję taniej przez Internet produkty, które normalnie kupiłabym w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten puder z rimmela i bardzo go lubię :)
    Ja kocham zakupy online :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno ten puder jest bardzo dobry :) Ale osobiście jeszcze nie miałam.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania! Ale uwaga, bo ma Talk wysoko w składzie i może przez to zapychać cerę :/

      Usuń
  15. Świetne zakupy i życzę kolejnych udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    I use the same compact powder by rimmel and I really love the quality! It's amazing :D

    NEW REVIEW POST | Make Me Bio Clean Powder + Nacomi Natural Cream.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yup, that's really great product. Unfortunately Talc is on very high place on ingredients
      list so I am a bit afraid of this powder. It mattes very well, but it can make acne :/

      Usuń
  17. zazwyczaj kupuję przez internet tylko to, czego stacjonarnie nie mogę dostać. Jakoś mam w zwyczaju iść do sklepu, dokładnie przejrzeć produkt, porównać z innym itp., więc kosmetyków nie zamawiam przez internet zbyt często :P.
    nie korzystałam z tej stronki, ale zaraz zajrzę ;). od dawna przymierzam się do zakupu tego pudru z rimmela
    ;)
    buziolki :***
    zapraszam na nowy wpis :D

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie ma to jak obejrzenie kosmetyku z każdej strony :D Też tak robię, nieraz jedną rzecz kupuję pół godziny. Bo rozglądam się, porównuję, testuję... no i tak jakoś czas leci :P

      Usuń
  18. Ja bardzo często robię zakupy w ezebra. Podaję przykład: w Hebe podkład, który kupuję kosztuje ok 50 zł, w zwykłej drogerii kosmetycznej 39 zł a w sklepie w ezebra ok 25 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ich ceny, ale troszkę się bałam przez to, że są aż tak niskie. Poza tym nie mieli już mojego ukochanego tuszu :/

      Usuń
  19. Ja często sprawdzam w drogerii produkt i np biore próbki a potem zamawiam przez internet bo po prostu w większości przypadków jest taniej. Bardzo lubię te mascarę do brwi L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ten tusz do brwi l'oreal :) a zakupy kosmetyków robię głównie przez internet ;) i to już od lat :) tylko raz dostałam zniszczoną w transporcie kredkę i od razu dosłano mi nową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonujecie mnie coraz bardziej!

      Usuń
  21. Stay Matte-uwielbiam i używam od wielu lat

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja jeszcze nigdy nie kupowałam kosmetyków przez internet. Chyba muszę to zmienić! Choć zazwyczaj kosmetyki, które chcę kupić w drogerii w mojej mieście są i tak tanie, więc na jedno mi wychodzi :)
    Do Rossmanna już rzadko zaglądam, bo wydaje mi się, że jest tam drożej.

    Obserwuję i zapraszam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć taką drogerię prywatną, nie sieciówkę. Bo te mają bardzo wysokie marże i nieraz ceny są absurdalne

      Usuń
  23. Staw matt trafił w moje serce :) idealny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    This powder is soooo useful :D

    NEW OUTFIT POST | Life Lessons That I Learned.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sam fajne rzeczy :) uwielbiam ten puder z Rimmela :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście wolę kupować przez internet. Właśnie tam mam pewność, że jakaś baba mimo testera leżącego obok nie próbowała szminki pełnowartościowej czy różnych innych rzeczy. Pracowałam w drogerii i wiem jak to wygląda.
    Zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie ostatnio zastanawiałam się czy zamówić na tej stronie czy nie, ale widzę, że polecasz! :)

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też przekonuję się do zakupów przez internet. Fajne ceny, opłaca się więcej zamówić, żeby wysyłka nie wyszła zbyt drogo.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja rzadko kiedy mazidła przez internet zamawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie testowałam żadnego z produktów , ale wydają sie warte przetestowania ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja większość kosmetyków kupuje przez internet, głównie ze względu na konkurencyjną cenę :) I przeważnie jestem byłam zadowolona z zamówienia :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nie miałam przykrej niespodzianki z kosmetykami zamawianymi przez Internet ;) Chyba tylko ja mam tak, że starsze tusze lepiej wyglądają na moich rzęsach, niż te świeżo otwarte :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam ten puder! Jest na prawdę świetny jak za taką cenę!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam rónież do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/02/haul-kosmetyczny.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks a lot my friend :D

    NEW TIPS POST | Complete VALENTINE’S DAY Gift Guide: Him and Her.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie to niewiarygodne, że nie kupujesz w internetach :D Choć ja zapewne cierpię po prostu na jakiegoś rodzaju spaczenie po uniwersytecie ekonomicznym :D Tj mierzi mnie płacenie za wynajem lokalu, panią która jest miła (lub nie), panie sprzątające lokal itd. A do tego nie znoszę galerii z samego faktu masy ludzi. W internetach płacisz mniej bo tego wszyszystkiego nie ma :) Aczkolwiek rzeczywiście - nowego podkładu nie wybierzesz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję kochana! Ale głównie sprzęt i jakieś gadżety. Kosmetyków i ubrań nigdy :D Ale powoli jakoś się przekonuję :)

      Usuń
  36. Ja ostatnio zamawiam sporo kosmetyków przez internet, ale raczej tych do pielęgnacji.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zaskoczona, że wcześniej nie kupowałaś przez internet :) Rozumiem rzeczy, które trzeba dopasować kolorystycznie, ale sprawdzone warto kupować w drogeriach online. Ja od dawna większość kosmetyków zamawiam, bo jest to dla mnie wygodniejsze i tańsze rozwiązanie. Są też takie kosmetyki, które nie są dostępne w drogeriach stacjonarnych (albo brak w nich całego asortymentu). Mnie osobiście jeszcze nie spotkała żadna zła przygoda z takimi zakupami (i mam nadzieję, że tak zostanie). Kupowałam w kilku drogeriach m.in. mintishop, ezebra i ladymakeup. Z każdego z nich otrzymałam nowe, nieotwierane kosmetyki z ważną datą :D Osobiście bardzo polecam takie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obecnie kupuję mało kosmetyków, czy to stacjonarnie, czy przez internet :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.