piątek, 10 lutego 2017

Styczniowe makijażowanie - przegląd kosmetyków.


Styczeń już za nami - uff. Jaki dla was był pierwszy miesiąc tego roku? Mi zleciał świetnie! Nowy semestr w szkole zaczęłam z samymi piątkami, a aktualnie mam ferie, których pierwszy tydzień spędziłam u P. Wszystko by było jeszcze lepiej, gdybyśmy oboje nie chorowali no ale - taki urok zimy i krakowskiego smogu. Marzę już o pięknej, wiosennej pogodzie, porzuceniu ciężkich płaszczy i kozaków. Mam ochotę na spódniczkę, lekką kurtkę i zwiewny szalik! Ale to jeszcze chwilkę... Niemniej jednak styczeń zleciał mi bardzo przyjemnie oraz szybko! W mojej kosmetyczce pojawiło się kilka nowości, wróciłam też do kosmetyków, które były może troszkę przeze mnie zapomniane. Lubię te moje zbiory, bo nigdy nie wiadomo co wykopie się na dnie szafki :D Więc moje drogie, tak oto prezentował się mój styczniowy makijaż.

TWARZ

Pod makijaż w tym miesiącu bardzo często lądował krem Nuno z Ziaja. Oprócz tego, że prześlicznie, świeżo pachnie, to daje uczucie aksamitnej skóry, która jest idealnie przygotowana do nakładania dalszych produktów. Jednak nie redukuje on wyprysków ani żadnych takich, za to wszystkie zaczerwienienia znikają jak ręką odjął! Podkład od Under20 na pewno kojarzycie już z mojego ostatniego posta. Bardzo go polubiłam, ale jednak nie jest to długotrwały związek. Może kiedyś do niego wrócę. Rimmel Stay Matte to u mnie zupełna nowość, ma Talk bardzo wysoko w składzie, przez co obawiałam się, że będzie przyczyniał się do powstawania nieprzyjaciół. Stosowany na podkład nie robi jednak krzywdy mojej cerze (inaczej mogłoby być, gdybym nakładała go solo). Jego duży plus to oczywiście genialne matowienie buźki oraz jaśniutki i żółty kolor. Nauczyłam się nakładać puder innym narzędziem niż pędzel - gąbeczką z Donegala, którą kojarzyć możecie z ostatniego przeglądu kosmetyków. Efekt jest o niebo lepszy niż przy użyciu puszka! Jestem pozytywnie zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że rzeczywiście będzie jakaś różnica.






BRWI

Ostatnio zrezygnowałam z ukochanej pomady Inglot (bo nie chce mi się jechać po nowy egzemplarz do sklepu), brwi podkreślam matowym cieniem Bell. Włoski dodatkowo zabezpieczam żelem koloryzującym Loreal. Podobny produkt, tyle, że z Wibo, już całkowicie opuścił moją kolekcję - porównując go tego z Loreal zauważyłam, że wcale nie jest taki fajny jak mi się wydawało. Robi pełno grudek, nakłada się nierównomiernie a do tego ma okropną szczoteczkę. Papa Wibo!

OCZY

Z czeluści moich zbiorów wykopałam paletkę Max Factor, którą kiedyś dostałam od P. Jest naprawdę fajna, kolory jakie w niej znajdziemy to typowe dzienniaczki. Dokładam do niej coś bardziej błyszczącego np. ten cień z Catrice w cudownym odcieniu golden rose i gotowe! Zainwestowałam też w zalotkę i przez cały miesiąc próbowałam ją ogarnąć. Jednak to chyba nie dla mnie, bo oprócz tego, że jej stosowanie strasznie osłabia moje rzęsy to dodatkowo nie widzę żadnego efektu. :c

KONTUR TWARZY

W styczniu całkowicie wyeliminowałam bronzer z mojego codziennego makijażu, wszystko za sprawą cudownej paletki róży z Live Love London. Kolory w paletce są przepiękne, ale uwaga - bardzo łatwo zrobić nimi plamę, bo pigmentacja jest niesamowita. Przed nałożeniem ich na twarz koniecznie strzepcie nadmiar z pędzla. Nikogo chyba też nie zdziwi, że przez ostatni miesiąc moja twarz błyszczała na szampańsko dzięki rozświelaczowi w cudownym kształcie serduszka od Makeup Revolution.

USTA

Te niewątpliwie dzień w dzień malowałam matową pomadką w płynie od Golden Rose. Jej kolor dosłownie skradł moje serducho! Szkoda tylko, że tak mocno wysusza - na szczęście wystarczy odrobina cierpliwości przy peelingowaniu ust i voila!


Czy wy też co jakiś czas robicie roszadę w swoich kosmetykach, czy może macie swoich stałych sprawdzonych ulubieńców bez których codzienny makijaż nie istnieje?

Pozdrawiam cieplutko,
Rose♥






68 komentarzy :

  1. U mnie ostatnio w makijażu niewiele zmian tak naprawdę. Zakochałam się na razie w jednym kosmetyku, reszta to stali ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten puder z Rimmela i bardzo go lubiłam, ale porzuciłam na rzecz innych, może nawet lepszych, w moim odczuciu, produktów. Mam również rozświetlacz - serduszko z MUR - używam go codziennie w roli cienia do powiek. Przepięknie komponuje się z czarną kreską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę wypróbować serduszko w tej roli!

      Usuń
  3. Szukałam fajnego kremu pod podkład i koniecznie muszę wypróbować ten z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post, I've never tried a beauty blender but I think I need to try it because everyone has very good opinion of this product.

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You definitely should try this sponge. It makes your foundation perfectly match your skin! :)

      Usuń
  5. pomadka super też się na nią czaję :D
    a ten puder sprawdził się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie upoluj tę pomadkę :)

      Usuń
  6. Jak już pisałam puder z Rimmela mam i bardzo lubię:) Też nakładam puder gąbeczką i efekt jest dużo lepszy:) Szkoda, że zalotka się u Ciebie nie sprawdziła:( A próbowałaś ją podgrzewać przed użyciem? U mnie nie osłabia rzęs, ale może tak sie przyzwyczaiłam do niej, że tego nie zuważam:-P Podoba mi się to seruszko ale to już też pisałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję ją troszkę podgrzać. Ale tak jak mówiłam - powinnam kupić troszkę lepszą jakościowo. I tak też zrobię przy okazji następnej wizyty w TKMaxx

      Usuń
  7. Serduszko od MUR chyba skradnie mi serce, tak jak szminki od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się co miesiąc zmieniać kosmetyki do makijażu tak żeby wszystkie na bieżąco używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe muszę tak samo czynić :D b póki używam w koło tego samego:)

      Usuń
  9. Puder z Rimmela to moja podstawa, już nawet nie wiem ,które opakowanie mam z kolei. Jak na jego cenę,jakoś jest super!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Te róże i rozświetlacz są świetne! I muszę w końcu wypróbować tą pomadkę z GR ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    So amazing photos my dear :D I really want to try this Ziaja product :o Sounds amazing!

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Denim Everywhere – Tips + Inspo and Shopping Guide :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka używała ten krem nuno Ziaja i miała podobne odczucia jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę gąbeczkę z Donegala ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pomadki z GR ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. musze sprawić sobie jakieś nowe serduszko z MUR :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te matowe pomadki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder z Rimmel był przez długi czas moim ulubionym, ale teraz przeszłam na puder bambusowy, który wydaje mi się być lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sporo dobrego słyszałam o tej palecie róży z Live Love London.Te pomadki z Golden Rose są cudowne.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kosmetyki :D
    Paleta cieni mi się poddoba, te różowiutkie łądne kolory mają :D

    Odwdzięczam się za każda obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Same perełki :) pomadki z GR uwielbiam, mogłabym kupować i kupować :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah to seerduszko z Makeup Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś miałam ten krem antybakteryjny i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zalotką nie umiem się obsługiwać;D

    OdpowiedzUsuń
  24. StayMatte miałam i lubiłam, ale teraz szukam czegoś z delikatnym kryciem ;) Gąbeczkę mam z Donegal i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten podkład i oczywiście płynną pomadkę z GR ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie znam. U mnie kosmetyki cały czas się zmieniają ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja często zmieniam kosmetyki, w sumie rzadko się zdarza żeby kupić coś dwa razy pod rząd :D Tych produktów nie wypróbowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tej gromadki najbardziej ciekawi mnie puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj! Z tego, co kojarzę to teraz w rossmannie jest na przecenie :)

      Usuń
  29. ta paletka z Max Factor jest przepiękna, ale i droga... :/
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na nią podczas promocji! :)

      Usuń
  30. U mnie ciągle to samo ,rzadko zmieniam kosmetyki :D Jednak w styczniu pojawiło się u mnie trochę nowości ;) Mam ten sam puder z Rimmela ale chce go jak najszybciej skończyć aby wrócić do pudru z Paese, pudrowi z rimmela jednak czegoś zabrakło ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomadkę Golden Rose muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks a lot :D

    your post are always so complete :D

    NEW DECOR POST | Tips To Make Practical and Functional Kitchens :D
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletka z Max Factor śliczna :) mam swoich ulubieńców np. rozświetlacz z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbia ten puder, świetnie matuje tłustą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. od ponad roku używam tylko i wyłącznie tego pudru :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Daaawno temu używałam Nuno od Ziaja i dobrze, że przypomniałaś mi o tym kremie. Chyba do niego wrócę!

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam do mnie. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jestem jak ta szminka GR wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks a lot :D

    As I said, this Rimmel is my favourite compact powder :D

    NEW REVIEW POST | Korres Borage: The Best Anti-Shine Face Cream :D
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Do tego pudru Rimmela często wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach super produkty !
    Bardzo lubię Makeup Revolution :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz bardziej się przekonuję do tej firmy :)

      Usuń
  41. Wow,produkty które pokazujesz,prezentują się całkiem w moim guście!
    Uwielbiam cienie Catrice Liquid Metal,ale już ich nigdzie nie ma,prawda? :( mam ostatni czekoladowo-brązowy i aż się boję jak się skończy...
    Na serduszko-rozświetlacz też się skuszę,czuję że niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe w Krakowskiej jeszcze ich dużo było! Leć zobaczyć czy jeszcze są :) A na Floriańskiej już pustki po nich pozostały...

      Usuń
  42. Niektórych kosmetyków trzymam się miesiącami (choćby tusz Max Factor, co chwilę kupuję nowy :D), a resztę raczej sprawdzam, szukam innych (nie zawsze lepszych) ;)

    Tak patrzę na te Twoje produkty i z tego co widzę to nic z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam Stay Matte, ale wkurzało mnie jego rozlatujące się opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zabieram go do torebki, tylko leży sobie spokojnie w szafce, więc opakowanie raczej nie powinno mi się połamać. No na razie nic takiego się nie dzieje :D Ale słyszałam od dziewczyn, że noszenie go w torebce czy kosmetyczce to porażka

      Usuń
  44. bardzo lubie ten róż co pokazałas, w zasadzie mam swoj stały zestaw do makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już któryś raz z kolei ten puder rzuca mi się w oczy jednak nigdy nie przekonał mnie na tyle, żeby go w końcu kupić. Może rzeczywiście skuszę się jak wykończę bambus :D

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie ostatnio bez zmian w kosmetykach do makijażu.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Paleta cieni ma ładne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten puder stay matt to moj faworyt wsród innych produktów , swietnie matuje cerę i jedno cena nie jest zwykle wysoka ;) zastanawiam sie nad zakupem tego rozswietlacza " serduszka " bo widzę o nim same pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam puder z Rimmela już od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona ❤ Sprawdza się świetnie i zawsze ładnie matuje twarz. Nigdy nie miałam przypadku,żeby twarz mi się błyszczała :)
    Dystyngowana Panna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla was. Zawsze staram się odwdzięczyć za każdą obserwację, "plus jedynkę" oraz komentarz.
Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.