piątek, 17 marca 2017

Dużo nowości!


W ostatnim miesiącu poszalałam z zakupami kosmetycznymi i nazbierało mi się naprawdę wiele ciekawych cukiereczków. Jak wiecie przełamałam się do kupowania przez internet no i... przepadłam. Oprócz tego w napotkałam wiele ciekawych promocji w drogeriach, kilka rzeczy mi się pokończyło, a kilka wpadło w moje ręce z zupełnej ciekawości. Takie szaleństwo zakupowe wymęczyło trochę mój portfel, więc w tym miesiącu zdecydowanie powinnam przystopować z kosmetykami :P

Na pierwszy ogień pokażę wam moje internetowe łupy. Wybrałam szampon babuszki Agafii, czarną wybielającą pastę do zębów oraz Alantan w wersji niebieskiej. Babuszka troszkę mnie zawiodła, bo na pierwszym miejscu w składzie ma SLS, a podobno miała być naturalna... Za to czarna pasta sprawdza się genialnie! Jest delikatna dla zębów, ale widocznie je wybiela. Alantan to mój stary ulubieniec :)


Ostatnio skończył się mój True Match i po zużyciu tej jednej buteleczki stwierdzam, że się polubiliśmy. To nie jest podkład, który od samego początku będzie idealny, ja potrzebowałam nauczyć się jak go aplikować, na jakie kremy oraz z jakimi pudrami go łączyć. Ale kiedy już sobie to wszystko wyczułam, True Match jest dla mnie idealny i na pewno pozostanie ze mną na dłużej - dlatego też domówiłam sobie następną buteleczkę.  Dwa korektory z Inglota upolowałam na gigantycznej przecenie w Douglas - produkty tej marki miały cenę obniżoną o jakieś 70%! Ten w słoiczku jest w kolorze zielonym i idealnie sprawdza się na moich wiecznie zaczerwienionych policzkach. Zdradzę wam, ze zapłaciłam za niego jakieś 14 zł :P Wersja w pędzelku jest przeznaczona pod oczy. Nie jest to typowy korektor bo... on wcale nie ma koloru! Posiada za to dużo mikroskopijnych drobinek (w żadnym wypadku nie brokatu!), które przepięknie odbijają światło. Mieszam go z moim ulubieńcem - Astor Perfect Stay - i efekt jest powalający! Róż z Lovely był kupiony z czystej ciekawości, ale jak na razie mnie nie zachwyca. Poczekam na bardziej słoneczne dni.


Z nowości paznokciowych najlepszym zakupem (bo najbardziej się przyda) jest rozcieńczalnik do lakierów od Inglota. Za taką buteleczkę płaciłam coś około 20 zł, produkt jest bardzo wydajny i fajnie przywraca lakiery do "żywych". Udało mi się również kupić miniaturkę kultowego już Seche Vite, ale po pierwszych próbach nie jestem z niego zadowolona - dużo lepiej sprawdza się wysuszacz z Golden Rose. Ale jeszcze potestuję :) Olejek do paznokci z Bell prześlicznie pachnie brzoskwinką i genialnie nawilża skórki oraz płytkę paznokcia. Cudo za całe 8 zł! Czerwony lakier z L'oreal upolowałam na dużej przecenie w Hebe, a ten brokatowy czekał na mnie na osiedlowym bazarku. Lubię takie brokaty jako akcent na serdecznym paznokciu :)


Na tym zdjęciu macie dowód mojej zdrady, która mi zupełnie nie wyszła - maskara z Maybelline za żadne skarby nie dorasta do pięt mojemu Max Factorowi, chociaż jest całkiem fajna. Leci do mamy, dla której jest ulubienicą :) Eyeliner w pisaku z Eveline jest bardzo przyjemny, ale kupiony był z czystej ciekawości, bo rzadko maluję kreski. Za to ta perełka z Golden Rose - pisak do brwi - będzie moim totalnym ulubieńcem. Ma świetny kolor, który w 100% mi pasuje, a jego aplikacja jest banalnie prosta i szybka. Bardzo dziękuję Pani pracującej w katowickim Golden Rose, która mnie namówiła na jego zakup!


Na końcu została kosmetyczna pierdółka - gąbeczka do czyszczenia pędzelków do makijażu "na sucho". Jej recenzja jest tutaj, ale mogę wam zdradzić, że sprawdza się świetnie. Oprócz tego zakupiłam dwie konturówki z Golden Rose, które bardzo lubię do stosowania na całe usta :)


To tyle nowości u mnie, muszę przyznać, że wpadło tego dość sporo. Także teraz basta i pora skupić się na zakupach odzieżowych. Zdecydowanie potrzebuję jakichś fajnych butków na wiosnę... no i może jakiejś torebki :)

Pozdrawiam,
Rose ♥

52 komentarze :

  1. JA inglota kupiłęm na wyprzedaży za 5zł w Douglasie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy online to samo zło :D Sieje spustoszenie na koncie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych nowości, mi ten liquid brow liner z GR nie pasował strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne zakupy! zaciekawiła mnie gąbeczka do czyszczenia pędzelków-może porzucę chusteczki higieniczne :D
    Kochana,jaki numer na ta dolna konturówka do ust GR? bo po zatyczce kolor boski,chciałabym taką :D pokażesz swatche obu kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będę w domu to podeślę Ci i numer i swatch 💖💖💖😚

      Usuń
  6. Też miałam ten podkład firmy L'oreal i tusz od Maybelline ;) Ja również poluję na jakąś fajną torebkę :) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości :) Tusz Lash Sensational bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony tusz do rzęs z Maybelline <3 Bardzo fajne zakupy poczyniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle cudownych rzeczy :) Naprawdę poszalałaś :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowości :) Z tymi szamponami Babuszki to właśnie tak jest... jedne mają w składzie SLS, a inne nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności! Widzę, zakupowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot :D

    all products sounds great my dear :)

    NEW BRANDING POST | Enjoy Portugal with LifeCooler.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. czekamy na recenzje! Mascarę z Maybelline bardzo lubię :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, faktycznie zaszalałaś w tym miesiącu :D Muszę wypróbować ten pisak do brwi od Golden Rose :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile skarbów ;D Podkład z Loreal'a posiadam i jest moim ulubieńcem :)!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. też używam babuszki, ale właśnie ta seria szamponów ma SLS, nie mają ich te w większej zielonej butelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo! :) Już wiem które kupować :)

      Usuń
  18. Faktycznie sporo tych kosmetycznych zakupów :D Z podkładem tak to często bywa, że nie trafia nas grom z jasnego nieba od razu, a raczej pomalutku w ramach jak go poznajemy zaczynamy darzyć go miłością :D Super, że udało Ci się upolować te korektory w takiej cenie ^^ Zaciekawił mnie rozpuszczalnik do lakierów... Jeśli naprawdę dobrze przywraca on kosmetyki do użytku to jest to bardzo ciekawa opcja, zwłaszcza dla osób które mają sporo lakierów i nie zużywają wszystkich od razu. Bardzo lubię klasyczną czerwień na paznokciach, a to złoto też wygląda prześlicznie. Na pewno świętnie sprawdzi się jako akcent :) Post o gabeczce do mycia pędzelków czytałam i bardzo mnie ten produkt zainteresował.
    No to teraz życzę udanych ubraniowych zakupów, na pewno znajdziesz jakieś fajne dodatki :)
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zakupki. :) Ciekawi mnie ten pisak z GR. Na True Matcha też muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulala fajne zakupki. Mam nadzieję ze również polubie się z tym podkładem bo na razie to d... Nie urywa 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, że się polubicie :D

      Usuń
  21. Ja mascarę Maybelline lubię, choć rzeczywiście nie dorównuje Max Factorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    I really would like to try this foundation. Look great!

    NEW REVIEW POST | Avène Cleanance Mat: Mattifying Emulsion.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię te mascarę;) świetnie działa na moich rzęsach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie zaszalałaś :D Ja w sumie niczego z tych produktów nie używam, w dalszym ciągu pozostaje wierna marce rimmel i tylko z niej kupuje wszystkie kosmetyki (oprócz tuszu, tusz jak dla mnie z AVONu wymiata) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie mieć jedną ulubioną markę! U mnie od zawsze misz-masz z nimi był :D

      Usuń
  26. Sporo nowości. Znam tylko podkład z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę dużo nowości! Z wyżej wymienionych produktów, posiadam tylko podkład z L'oreal który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czarną pastę bardzo lubię i regulArnie kupuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego pisaka do brwi również jestem bardzo zadowolona, kolorek mam ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow robi wrażenie, oczywiście pozytywne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Same cudowności. Ciekawi mnie ten pisak do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi mnie bardzo ten podkład od Loreala, ale opinie na jego temat są raczej podzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej jeden z tych "trudnych" podkładów. Tak jak piszę - jego trzeba wyczuć i wyuczyć się go.

      Usuń
  33. Sporo tych nowości, te kredki z Golden Rose są świetne. Ja na razie staram się zużywać stare kosmetyki, ale jak przyjdą promocję w rossmanie to pewnie kupię trochę nowych kosmetyków.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Same dobre rzeczy :D Ja również jestem mega zadowolona z Ecodenty, a tusz Maybelline to jeden z moich ulubieńców, podobnie jak Twojej mamy :D Ale to pewnie kwestia upodobań i przyzwyczajeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też go lubię, ale nie aż tak jak mojego Maxa Factora. Czasem go podbiorę mamie, ale jakoś - to nie do końca to

      Usuń
  35. Ten szampon znam z widzenia jak stoi na drogeryjnych półkach, bardzo mnie ciekawił ale zawsze bałam się go kupić xD Dzięki za przypomnienie, że mam kupić nowy fluid. Może znajdę coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szampony to dziwna sprawa z nimi - raz mają okay składy, a raz beznadziejne. Chyba zależy od dystrybutora, czy miejsca produkcji O.o

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.