piątek, 25 listopada 2016

Black Friday!


Cześć♥,

Wczoraj był czarny piątek, a więc czas szalonych wyprzedaży. W Ameryce ludzie już od 5 rano stali w kolejkach przed sklepami. U nas jednak przebiegało to nieco spokojniej. Wiele sklepów miało jakieś promocje, to fakt. Ale zazwyczaj było to coś w rodzaju "kup 2, dostaniesz 1 gratis", lub -10, -20% na wybrane artykuły. Jedynie sklepy większych, zagranicznych marek np. Sephora, kusiły promocjami na cały asortyment. 
Wiadomo, że kobieta ze sklepu nigdy nie wyjdzie z pustymi rękoma, prawda? To jakże ja mogłabym nie skorzystać z kilku kuszących propozycji, tym bardziej, że zbliża się 6 grudnia. Wczorajsze zakupy w 80% składały się z prezentów dla najbliższych, niektóre z nich mogę wam pokazać.
Zacznę jednak od tego, co sama dla siebie kupiłam:

1.Paletka Sleek I-divine goodnigth sweetheart. 
Korzystając z promocji -20% w Sephora kupiłam tę cudną paletkę. Pigmentacja jest dobra, cienie lekko się osypują, ładnie się blendują. Kolory są fajnie skomponowane - właśnie takich mi brakowało.


2. Zapas ulubionych maseczek.
Te niebieskie z rossmanna - moje ulubione! Czarna z Bielendy kupiona na wypróbowanie (kiedyś już jej użyłam, ale trzymałam ją za krótko, bo bałam się, że wysuszy twarz). Plus oczywiście były na promocji.

3. Żel do mycia twarzy Garnier.
Użyłam już raz. Wrażenia? Śmierdzi alkoholem, jednak swoje zadanie spełnia w 100% - matuje, zamyka pory, oczyszcza.

Teraz prezenty dla najbliższych:

4. Niebieski, uroczy powerbank.
Kupiony z mediamarkt w śmiesznej cenie, jednak swoje zadanie, sądząc po opiniach, spełniać będzie doskonale. Prezent dla osoby, która zawsze skacze po klasie z ładowarką, szukając wolnego gniazdka.

5. Ramka na zdjęcie - jako dodatek do jednego z prezentów.
Ładna, czarna, bardzo elegancka. Zamieszczę tam jedno z moich ulubionych zdjęć i podaruję bliskiej mi osobie.




Nie mogę pokazać reszty, bo zepsułabym niespodziankę. Na mojej mikołajowej liście zakupów pozostał już tylko kilogram mandarynek i słodycze do popakowania do torebek.

A wy skorzystaliście z Black Friday? A może u was były lepsze przeceny? 
Piszcie śmiało w komentarzach.

Pozdrawiam,
Rose♥

5 komentarzy :

  1. Super zakupy też lubię maseczki z Rossmana , i ta z Bielendy świetna w ogóle Bielenda ma super kosmetyki do pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://beautybloganeta.blogspot.com/ - obserwuje ;)

      Usuń
    2. Ciekawa ta maseczka, nie powiem. A co do bielendy to racja, mają jedne z lepszych kosmetyków w takiej półce cenowej. C:

      Usuń
  2. Świetne zakupy. Ja też korzystając z piątkowych przecen kupiłam kilka prezentów dla najbliższych :)
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się idea tych wyprzedaży, bo można upolować na prawdę fajne rzeczy w przystępnych cenach.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.