wtorek, 29 listopada 2016

Pierwszy śnieg!


Hej! ♥

W Krakowie czuć już powoli zbliżającą się wielkimi krokami zimę. Wczoraj spadł pierwszy śnieg, i na prawdę teraz już nie mogę doczekać się świąt. Kiedyś was zanudzę tym gadaniem o Bożym Narodzeniu, ale to jest mój ulubiony czas w roku. Uwielbiam rodzinne spotkania przy stole, obżeranie się pysznymi daniami bez końca, prezenty dawane od serca, choinkę, wszystkie te dekoracje, łańcuchy, lampki, witrażyki! 
Czy jest ktoś kto nie lubi świąt i zimy? Biały puch otulający miasto dodaje mu wyjątkowej atmosfery. Mróz szczypie w nos, uszy i policzki, z szafy wyciągamy kozaki i płaszcze, grube szaliki. Nie wiem czemu, ale bardzo lubię zimę. Kiedy nadchodzi ta pora roku mój organizm zupełnie przestawia się z jesiennej depresji, mimo, że dni są coraz krótsze, jest coraz zimniej, a słońca prawie nie wcale nie ma. Wolę taką pogodę, niż melancholijny nastrój jesiennych, deszczowych dni przepełnionych nudą. Zimą wszystko jest takie... inne.
Jak spadnie więcej śniegu chcę wybrać się na krótki spacer, bo zaśnieżony krajobraz miasta jest na prawdę przepiękny. Kiedy do tego dojdą świąteczne dekoracje będzie jeszcze cudowniej. Już nie mogę się doczekać! Na razie jednak próbuję przeżyć ten tydzień, bo jak wspominałam wam ostatnio w każdy dzień mam sprawdzian. Po poniedziałkowym teście i kartkówce z niemieckiego jestem bardzo zadowolona, bo dostałam z nich 5 i 4. Teraz czeka mnie już tylko wok, działalność zawodowa i o zgrozo - matematyka. Proszę trzymajcie kciuki!

Pozdrawiam ciepło,
Rose ♥

7 komentarzy:

  1. Ja również lubię czas świąt, wtedy czuć taką jakby magię w powietrzu :D A co do sprawdzianów...Mi również zawalają nimi wszystkie dni :( No cóż, trzeba przetrwać! Przyjemnie się czyta to co piszesz :) Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszy jest właśnie ten okres w szkole przed świętami, kiedy każdy nauczyciel chce zdążyć ze sprawdzianem bo "jak wrócicie po wolnym to wszystkiego zapomnicie". Ale no cóż, uśmiech i do przodu!
      Dziękuję za pozytywną opinię, zapraszam do obserwowania i wpadania tu częściej!
      Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  2. Już mam zapowiedzianych sporo sprawdzianów i zapowiada się ich jeszcze więcej, nie wspominając już o kartkówkach. Powodzenia w szkole :)
    Ja już nie mogę się doczekać świąt :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za samymi świętami nie przepadam, ale lubię ten klimat i zapach ciast. Uwielbiam śnieg! Trzymam za Ciebie kciuki, powodzenia!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie śnieg od niedzieli, jestem zachwycona ♥ mimo chłodu to cieszę się z aktualnej pogody, mrozy zawsze sprawiają, że czuję się bardziej ożywiona :P
    gratuluję tak dobrych ocen i 3mam kciuki by dalej szło ci tak dobrze ;*
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że w tym roku święta będą białe i nareszcie będzie można poczuć ten magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie był i już nie ma! Też mam nadzieję, że podczas świąt będzie biało :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥