wtorek, 15 listopada 2016

Początki bywają... dość łatwe.


No cześć! 

Pomysł, żeby założyć własnego bloga przyszedł mi do głowy dość niespodziewanie. Pewnego popołudnia po prostu usiadłam przy komputerze, znalazłam ładny szablon, wymyśliłam nazwę.... i już. Poszło. Teraz czas na określenie się czego ja w ogóle chcę od mojego miejsca w sieci. 
Początkowym pomysłem było prowadzenie bloga kosmetycznego, recenzje, testy, nowinki, wyłapywanie perełek na promocji. Ale to chyba jednak nie do końca to. Chcę zająć się czymś jeszcze, zdecydowanie opiszę tutaj też swoje życie. Bardzo lubię czytać podobne blogi, mam nadzieję również, że mój przypadnie wam do gustu. Liczę na to, że zdobędę kilku, może kilkunastu stałych czytelników, którzy chętnie czytać będą moje wypociny.

W pierwszym poście wypadałoby napisać coś o sobie, prawda? Nigdy nie lubię tego robić, trudno jest opisać samego siebie - przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie...
Na imię mam Joanna, Joasia, Asia - jak kto woli - jednak tutaj wolę używać nazwy Rose. Wychodzę na pole, poganiam ludzi mówiąc "chodźże", a kiedy mi się nie chce to zamiast "się" używam "se" - jestem z Krakowa, z czego niezmiernie się cieszę. Bo to miasto ma w sobie coś, czego nie ma żadne inne... Nie umiem określić co, po prostu bardzo mi się ono podoba pod każdym względem. W chwili kiedy piszę ten post mam 16 lat, nie za dużo, nie za mało, myślę, że w sam raz. Interesuję się technologią i informatyką. Uczę się w kierunku grafik komputerowy i moją przyszłość wiążę z tym zawodem. Bardzo lubię ludzi kreatywnych, którzy bawią się sztuką, formą, kolorem. Oprócz tego uwielbiam makijaż i bardzo chętnie testuje nowe kosmetyki oraz trendy. Bardzo chętnie uczę się języków, w przyszłości chciałabym umieć posługiwać się co najmniej trzema w stopniu biegłym. Jak każda nastolatka lubię czytać książki, spędzać czas na zakupach, oglądać bajki Disneya (które ogląda każdy i nigdy nikt nie jest na nie za stary), marnować czas na portalach społecznościowych. 

To chyba tyle tytułem wstępu, bardzo gorąco zapraszam was do czytania mojego bloga, gdzie zawsze będę starała się zamieszczać jak najbardziej dopracowane i ciekawe posty. W razie jakichkolwiek pytań proszę piszcie je w komentarzach.

Do następnego ♥,
Rose.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥