sobota, 31 grudnia 2016

2017


Kurcze, ale ten rok szybko minął! Pamiętam zeszłego sylwestra, wydaje się, że było to tak niedawno, a to już okrągłe 365 dni! Woah! Ależ ten czas leci..
Przed napisaniem tego posta usiadłam sobie wygodnie z kubkiem herbaty i zapisałam wszystko, co udało mi się zrobić w 2016:

1. Przeżyłam jakoś pierwszą klasę technikum i skończyłam ją z jednym z wyższych wyników w klasie.
2. Poznałam najwspanialszego chłopaka na świecie.
3. Zainteresowałam się makijażem i bardzo rozwinęłam moje umiejętności w tej dziedzinie.
4. Zdobyłam się na odwagę i założyłam bloga.
5. Przeżyłam najlepsze wakacje mojego życia.

Pamiętacie ten post? Wypisałam tam postanowienia na grudzień. I wiecie co? Chyba zrobię z nich główne cele na 2017 rok. Oprócz tego chce dopisać do listy kilka mniejszych rzeczy, które koniecznie chce wykonać w tym roku:

1. Zrobić coś ze swoimi włosami - ściąć, przefarbować, zrobić ombre... nie wiem.
2. Jechać do Katowic na IEM - jedna z największych imprez dla graczy.
3. Uzbierać pokaźną sumę pieniędzy i wybrać się na wielkie, ale mądre zakupy. Tutaj podziękowania dla Cymbułki , która stworzyła serię postów o komponowaniu garderoby ♥
4. Kupić sobie porządne, czarne szpilki, które wytrzymają długie lata.
5. Zmienić wystrój swojego pokoju i zainwestować w końcu w toaletkę.


Na samym już końcu chce życzyć wam aby 2017 był dla wszystkich najlepszym rokiem w waszym życiu. Życzę aby był pełen sukcesów, radości, dobrych ocen, miłości oraz serdeczności. I oczywiście trzymam kciuki za dotrzymanie waszych postanowień!


Pozdrawiam was serdecznie po raz ostatni w tym starym roku,
Rose ♥

18 komentarzy :

  1. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy New Year

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze :) Żeby spełniły się twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym 2017 Roku Kochana! ♥ ♥ Buziaki, ściskam mocno i chętnie zostaję z Tobą na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    Hapy new year. I wish you all the best :D

    NEW PERSONAL POST | All about my 2017 Agenda.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku i abyś spełniła wszystkie swoje postanowienia.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że poznałaś tę drugą połówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę zainwestować w końcu w toaletkę :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze, życzę Ci aby Twoje postanowienia noworoczne się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wszytskiego najnajpiękniejszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już po Sylwestrze ale wzajemnie najlepszego kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego roku i oby Twoje życzenia się spełniły, a plany zrealizowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.