niedziela, 11 grudnia 2016

Liebster Blog Award!


Bardzo dziękuję dziewczynom z Beauty and More za nominację do LBA. Ola i Natalia wymyśliły naprawdę ciekawe pytania. Nie spodziewałam się, że to akurat mnie wybiorą do tego wyzwania! A dla tych, którzy nigdy nie spotkali się z LBA, oto zasady:

Zadanie polega na odpowiedzi na 11 pytań wymyślonych przez osobę która nominowała Waszego bloga. Następnie należy nominować kolejne 11 blogów, poinformować je o tym i zadać swoje 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował a także takiego, który ma więcej niż 200 obsrewatorów. 

Nie przedłużając zbytnio - zaczynamy zabawę!

1. Co sprawiło że zajęłaś się blogowaniem?
To nuda popchnęła mnie ku myślom o założeniu bloga. Ale takim impulsem do działania był mój chłopak, bez którego zabrakłoby mi odwagi żeby to zrobić. To właśnie on nakłonił mnie do utworzenia Rose's Rose Gold Place. Potrzebowałam zajęcia na nudne, długie wieczory, ale i miejsca, gdzie mogę otworzyć się na ludzi, pisać o tym co lubię i co mnie interesuje.

2. Która część tworzenia posta jest dla Ciebie najtrudniejsza?
Najgorszy jest początek, bo to właśnie on musi być przemyślany i skomponowany w stu procentach idealnie, tak, aby zachęcić czytelnika do dalszego czytania posta. Nad nim spędzam najwięcej czasu.

3. Skoro blogujesz, uważasz że masz coś do przekazania innym. Co takiego przekazuje Twój blog i dlaczego jest on wg Ciebie wyjątkowy?
Ten blog jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ jest zupełnie mój. Mogę zamieścić tu wszystko, co tylko zapragnę. Jest taką cząstką mnie w internecie...

4. Jaki jest twój tajny trick kosmetyczny?
Jak wam powiem to już nie będzie taki tajny noo... :P 

5. Czy Twoi znajomi wiedzą że blogujesz i jak na to reagują?
Nie, nie wiedzą. I szczerze -  nie chcę im o tym mówić. Wystarczy mi, że mój chłopak i przyjaciółka czytują mojego bloga, bo to oni są największym wsparciem i motywacją do działania. 

6. Ile czasu zajmuje Ci utworzenie notki?
Samo napisanie posta około godziny, ale zdjęcia to już wyższa jazda. Najpierw muszę załapać się na dobre światło, o co teraz trudno, bo zimą dzień jest króciutki. Potem przygotowuję kadr, wykonuję samo zdjęcie, a dzięki chmurze Dropbox automatycznie przerzuca się ono do komputera. Przeglądam dokładnie wszystkie fotografie, po czym wybieram tylko te, które wyszły na tyle dobrze, że można je tu pokazać. Na sam koniec wrzucam wszystko do Photoshopa i retuszuję - poprawiam kolory, światło, kontrast, nadaję odpowiedni rozmiar. To zajmuje już więcej, czasem po kilka dni, bo staram się nie robić nic na siłę. Jeżeli wiem, że światło już jest kompletnie beznadziejne, to czekam do następnego ranka. A jeśli nie mam czasu na retuszowanie zdjęć, to nie robię nic w pośpiechu. Staram się to odłożyć na taki dzień, żebym mogła się porządnie do tego przyłożyć.

7. Gdzie szukasz inspiracji do wpisów, zdjęć?
Pomysły wpadają same. W szkole, autobusie, przy obiedzie, na przystanku... Wszystko zapisuję w specjalnym "blogowym" zeszycie i staram się potem realizować.

8. Co robisz, żeby Twój blog zdobywał popularność?
Piszę od serca - bo to się dobrze czyta i samo przyciąga czytelników. Oprócz tego na bieżąco przeglądam posty w moich grupach na google + i je komentuję, tak samo z obserwowanymi blogami.

9. Jaka Twoja cecha osobowości najbardziej pomaga Ci w prowadzeniu bloga?
Myślę, że szczerość, bo to jednak jest najważniejsze. Zawsze piszę to, co naprawdę myślę, zawsze staram się niczego nie naciągać ani koloryzować. 

10. Jakie gadżety pomagają Ci w wykonywaniu zdjęć do wpisów?
Zdjęcia wykonuję zwykłym telefonem - Huawei P8. Jako tło używam białej kartki A4, czasem ustawiam też różne elementy dekoracyjne. Najważniejszym "gadżetem" moim zdaniem jest własnoręcznie wykonana blenda, która odbija światło, dzięki czemu moje zdjęcia są dość dobrej jakości (przynajmniej ja tak uważam :P).

11. Twoja największa wpadka kosmetyczna?
To śmieszne, ale nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło... nawet jak dopiero zaczynałam się malować. 
No dobra ostatnio obcięłam sobie pół brwi, ale to się nie liczy, bo stało się przez przypadek.


A oto moje 11 pytań, dla autorów następujących blogów:


  1. Dlaczego akurat wybrałaś taką nazwę dla swojego bloga? 
  2. Czy uważasz, że prowadzenie bloga zmieniło coś w twoim życiu?
  3. Co myślisz o zarabianiu na blogu?
  4. Postów o jakiej tematyce jest na twoim blogu najwięcej?
  5. Co sądzisz o kupowaniu przeróżnych gadżetów na chińskich stronach typu Alieexpress?
  6. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się obejść?
  7. Ile razy dziennie sprawdzasz swojego bloga?
  8. Czy zawsze odpowiadasz na wszystkie komentarze?
  9.  Jakie blogi czytasz najchętniej?
  10. Czy jest coś, czego w prowadzeniu bloga nie lubisz? Coś, co cię czasem zniechęca, bądź irytuje.
  11. Czym dla ciebie jest twój blog?

Zapraszam serdecznie nominowanych do zabawy, ale jeżeli ktoś nie chce - spokojnie, nie obrażę się. ;) Jeżeli odpowiecie na moje pytania dajcie mi znać w komentarzach, chętnie poczytam wasze posty!


Pozdrawiam,
Rose♥

26 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :)

    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! 💙
    Miłego wieczoru! ❤️
    💎 monikaozdoba.blogspot.com 💎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaobserwowane, uwielbiam twojego bloga!

      Usuń
  2. Dzięki za nominację :) Jako, że całkiem niedawno brałam udział w tej zabawie, to odpowiem tutaj na pytania ;)
    1. Dlaczego akurat wybrałaś taką nazwę dla swojego bloga?
    Początkowo miałam prowadzić bloga nie tylko o paznokciach, ale też o zestawach tworzonych na Polyvore.com. Jednak z powodu niewystarczającej ilości czasu zdecydowałam się na typowo paznokciowy blog, a nazwa już została :P
    2. Czy uważasz, że prowadzenie bloga zmieniło coś w twoim życiu?
    Aż tak bardzo nic się nie zmieniło, ale częściej maluję paznokcie oraz wyrażam swoją opinię ;)
    3. Co myślisz o zarabianiu na blogu?
    Myślę, że nie ma w tym nic złego, a nawet jest to fajny bonus za włożony wysiłek, ale tylko wtedy kiedy nie zabiera to całej przyjemności z blogowania i nie tworzymy postów pod reklamy i zarobki.
    4. Postów o jakiej tematyce jest na twoim blogu najwięcej?
    Wiadomo - paznokcie, paznokcie, paznokcie :D
    5. Co sądzisz o kupowaniu przeróżnych gadżetów na chińskich stronach typu Alieexpress?
    Właśnie zamówiłam pierwsze rzeczy z Aliexpress, więc jak przyjdą to będę mogła się wreszcie przekonać czy warto, czy jednak nie.
    6. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się obejść?
    Na pierwszym miejscu - lakiery do paznokci, nie lubię mieć niepomalowanych paznokci i mało kiedy takie mam. Drugim ważnym to tusz do rzęs, gdyż natura obdarzyła mnie dość długimi rzęsami, ale niestety w kolorze blond, więc niepomalowane są niewidoczne.
    7. Ile razy dziennie sprawdzasz swojego bloga?
    Milion :D
    8. Czy zawsze odpowiadasz na wszystkie komentarze?
    Odpowiadam tylko wtedy kiedy ktoś zadaje pytanie. Ale zawsze odwiedzam blogi komentujących.
    9. Jakie blogi czytasz najchętniej?
    Od kosmetycznych po te modowe, a także poświęcone książkom.
    10. Czy jest coś, czego w prowadzeniu bloga nie lubisz? Coś, co cię czasem zniechęca, bądź irytuje.
    Wymyślanie tytułów postów. Grrr
    11. Czym dla ciebie jest twój blog?
    Miejscem, gdzie bez obaw mogę się dzielić tym co lubię. Internet daje pewną anonimowość, więc nie ma takiej presji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że jednak wzięłaś udział!

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje odpowiedzi :D Kto by pomyślał, że zwykła kartka może się tak przydać :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała kartka to jak na razie najbardziej optymalne tło, patrząc na to, że moim miejscem "pracy" przy zdjęciach jest parapet w kuchni :P

      Usuń
  4. Fajnie cię bliżej poznać kochana! Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, powodzenia i wytrwałości będę obserwowała twoje zmagania!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i notka! Obserwuję i zapraszam również do zaobserwowaniamojego bloga! :)
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że Twoi rodzice by Cię wsparli bo robisz coś kreatywnego :):)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzą, że piszę. Ale nie wiedzą co dokładnie, nigdy nie widzieli bloga, ani nie czytali żadnego posta. Tak jakoś wyszło...

      Usuń
  8. Dziękuję za nominacje! Jutro się tym zajmę! Pozdrawiam :-):-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wzięłaś udział!
      <3

      Usuń
  9. Fajne odpowiedzi. Moi znajomi równiez nie wiedzą o istnieniu mojego bloga. Jakoś na razie chcę to zostawić dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie wpisy! Miło się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też teraz jesienią i zimą najwięcej czasu przy tworzeniu postów spędzam na próbie zrobienia dobrych zdjęć, a i tak nie zawsze wychodzą takie jakbym chciała przez światło. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, kogo nuda nie tchnęła do zaczęcia pisania bloga? :p
    Zawsze obrobienie zdjęć zajmuje mi niestety więcej czasu niż notka :/ Najchętniej dała bym wpisy bez zdjęć, ale tak dobrze to nie wygląda i sama wiem, że taki post nie jest atrakcyjny.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wpisy bo mogę dowiedzieć się czegoś ciekawego o autorze bloga ;)) Cieszę się bardzo że piszesz od serca ;) To najważniejsze w prowadzeniu bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi, lubię czytać takie posty bo można poznać tą osobę po drugiej stronie :) Jak tylko znajdę czas to opublikuję post - dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. He he widzę, że nie tylko mnie biała kartka pomaga w robieniu zdjęć :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dziękuję za nominację, świetne pytania i odpowiedzi. ♥ ♥ ♥

    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadanie wykonane!
    http://ichstyle-izabelachodakiewicz.blogspot.com/2016/12/dzis-odpowiem-na-wyzwanie-do-lba-od.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥