poniedziałek, 26 grudnia 2016

Mój makijaż na wigilię.


Hej!
W świątecznym szale zapomniałam wam napisać o moim makijażu na wigilię. W tym roku ubrałam czerwoną sukienkę, do której skomponowałam czarne dodatki. Włosy, jak zwykle na jakieś eleganckie okazje planowałam spiąć w francuskiego koka. Jednak postanowiłam wypróbować nową lokówko-prostownicę, więc w rezultacie na głowie wyszło mi coś inspirowane klasycznymi fryzurami z lat czterdziestych. Od paru dobrych lat nie zmieniłam mojego stroju na wigilię. Zawsze jest tak samo: czerwono-czarno ze złotą biżuterią. Z makijażem za to staram się zawsze coś pokombinować, mimo, że co wigilię utrzymany jest on w  podobnej kolorystyce. 

1.Pod makijaż nałożyłam serum różane z Bielendy, a na nie zielony krem Ziaja. Kiedy wszystko się wchłonęło zastosowałam bazę matującą (tak aby ograniczyć naturalne świecenie się twarzy, bo cera i tak będzie bardzo rozświetlona) od Bell Hypo. bardzo ją lubię, bo świetnie matuje i przedłuża trwałość makijażu.


2. Wybrałam True Match, który posiada mnóstwo mikroskopijnych drobinek, które idealnie odbijają światło. Na co dzień ten podkład mi nie spasował, ale na takie właśnie wyjścia jest super! Całość przypudrowałam pudrem matująco-rozświetlającym Astor anti-shine.


3. W makijażu brwi postawiłam na ulubieńców. Kontur zarysowałam pomadą z Inglota nr 16, a całość wypełniłam cieniem Bell z biedrony. Brwi utrwaliłam żelem z Wibo, dzięki czemu miałam pewność, że żaden niesforny włosek mi nie ucieknie :)


4.Po nałożeniu rozświetlającej bazy Wibo na powieki nałożyłam złoty cień od Catrice, stosując metodę "na mokro". W zewnętrznych i zewnętrznych kącikach oczu, a także na dolnej powiece roztarłam brązowy cień z czekoladki od Too faced. Rzęsy wytuszowałam maskarą 2000 calories od Max Factor.


5. Kości policzkowe mocno zaznaczyłam moim ulubionym bronzerem z Kobo, a na ich szczyty nałożyłam pomieszane dwa odcienie rozświetlaczy z paletki Wibo Strobbing kit. Złoty odcień rozświetlacza idealnie dopasował się do cienia na oczach.


6. Makijaż domknęłam czerwoną pomadką z Makeup Revolution. Całość spsikałam fixerem z Bielendy, dzięki któremu byłam pewna, że makijaż będzie nienaganny cały wieczór.







Bardzo podobał mi się wigilijny makijaż, idealnie wpisywał się w klimat świąt. Dodatkowo wszyściutkie kosmetyki świetnie się spisały :) Proszę nie krzyczeć za snapchatowego "pieseła" na zdjęciu, to jedyne jakie mam :P


Pozdrawiam,
Rose♥

58 komentarzy:

  1. super kosmetyki ;) Szkoda ze fotki makijażu nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie równiez ciekawi jak wyglądał ten makijaż, ale na pewno pięknie. Serum różane mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor pomadki - mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten bronzer z Kobo to mój hit ostatnich miesięcy! Czyżbyś zmieniła nieco wygląd bloga? Bo coś mi się zdaje, że jest inaczej. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko po staremu, nic się nie zmieniło C:
      Bronzer z Kobo rzeczywiście jest super.
      Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  5. czekam na zdjęcie makijażu! :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku zapomniałam o najważniejszym zdjęciu! Ja niezdara :P Dziękuję wszystkim za czujność! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jak dobrze, że wpadłam o tej godzinie, bo byłam bardzo ciekawa jak wyszedł efekt z tych cudowności :D

      Usuń
  7. Ach zazdroszczę makijażu! Pięknie wyglądałaś :) W czerwieni Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszedł! :)

    OBSERWUJĘ CIĘ → MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzura bardzo mi się podoba. Makijaż trudno ocenić przez tego snapa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety innego zdjęcia nie miałam :/

      Usuń
  10. O rany ale piękny, idealne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż zapowiada się bardzo ciekawie, znam większość z użytych przez Ciebie kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowne produkty! Genialnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądałaś!
    A jaka fryzurka piękna!
    Odpowiadając na Twój komentarz który zostawiłaś u mnie na blogu, to chodzę do technikum o profilu cyfrowe procesy graficzne, czyli właśnie poligrafia i te sprawy. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Bardzo ładnie w nim wyglądasz. Lubię ten podkład z Loreal i puder brązujący z KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż! Świetnie w nim wyglądałas nawet z tym efektem pieseła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor szminki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten make-up jest świetny :* ! Bardzo elegancko,a do tego ten kolor szminki ! :) Bomba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasują Ci takie czerwone usta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyglądałaś <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nigdy nie mam dość odwagi do czerwonej pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdej kobiecie pasuje czerwień na ustach! :) Spróbuj!

      Usuń
  22. Świetnie Ci wyszło i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam i lubię ten bronzer :) podkład True Match tez miałam, ale w starszej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękny czerwonousty pieseł :D
    Cudny makijaż,brwi i wszystko! wow!

    OdpowiedzUsuń
  25. Łoooł - prezentowałaś się bardzo profesjonalnie :)
    Spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥