czwartek, 29 grudnia 2016

Nieoficjalny prezent od Dziadka Mroza.


U mnie w rodzinie nie praktykuje się dawania prezentów na wigilię, w zamian za to dostajemy podarunki na mikołaja. Jednak w tym roku dziadek mróz nieco mnie zaskoczył i dostałam od niego pod choinkę nowy telefon - Huawei P9 lite.


Dziadek mróz idealnie trafił z prezentem, podarował mi następcę mojej wysluzonej już "pe ósemki". Uwielbiam telefony z tej serii bo są bardzo eleganckie i kobiece, ich dizajn jest trafiony w 100%! Po otwarciu pudełka bardzo się zdziwiłam - telefon jest złoty! Nigdy nie miałam smartfona w kolorze innym niż czarny. 


Huawei P9 lite robi duże wrażenie, jest smukły, lekki i świetnie zaprojektowany. Z przodu znajduje się dość spory wyświetlacz 5.5 cala. Z tyłu zaś na płaskiej powierzchni mamy czytnik linii papilarnych, którym bardzo się jaram, oraz aparat.


Z tego aparatu cieszę się najbardziej, w moim Huawei P8 lite był super, a ten jest jeszcze lepszy. Huawei rozbudowało funkcje aplikacji do wykonywania zdjęć, dodało całkowity tryb manualny, lepsze nagrywanie wideo i wiele innych... Jestem bardzo zadowolona z jakości zdjęć, szkoda tylko, że matryce dostarczyło Sony, bo przez to kolory są trochę przekłamane. Taki sam problem był w przypadku wszystkich telefonów Sony, które miałam, a nie występował w moim poprzednim Huawei, którego matryce dostarczali Chińczycy. Na szczęście przekłamania da się skorygować w programach graficznych.


Lubię nakładkę Huawei na androida, jest bardzo intuicyjna, stylizowana na iOS. Bardzo szybko da się połapać gdzie co jest, więc używanie telefonu nie sprawia żadnego problemu. Ikonki i aplikacje dostarczane przez producenta są przejrzyste, schludne oraz proste.


Z pewnością telefon ten mogę polecić każdemu maniakowi smartfonów. Jest elegancki, robi genialne zdjęcia, nie zacina się. Recenzje i testy na internecie podają również, że jest jednym z najlepszych wyborów w takiej półce cenowej. Podpisuje się pod tym obiema rękami.

Pozdrawiam,
Rose ♥

30 komentarzy:

  1. o właśnie jak zmieniałam telefon w wakacje to się zastanawiałam czy brać ten telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie też jestem po zmianie telefonu, ale z okazji zbliżających się urodzin :) Pozostałam wierna Sony, chociaż Twój też prezentuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny niech ci służy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż ma wcześniejszy model i jest z niego bardzo zadowolony. Ja od lat jestem wierna Samsungowi, z różnym efektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknię wygląda:) świetny prezent:) Niech się dobrze sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie :) Niech się dobrze spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo dobre opinie :) Niech Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow mój dziadek nie wie że taki sprzęt istnieje:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dostałam huaweia P9 lite w prezencie na święta od taty. I też jestem z niego zadowolona bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka ma ten telefon :) Ja jednak zostanę przy swoim iPhonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również nie ma prezentów na wigilię , za to są na Mikołaja .Super podarunek dostałaś ,zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat go ma, jest z niego bardzo zadowolony, pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszała o nim mega pozytywne opinie, ja myslałam nad wersją 8 ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje, że dobrze się spisze, ja jakoś do huaweii nie umiem się przyzwyczaić, bo kiedyś miałam a w tamtych czasach to był straszny gniot który zacinał się non stop.

    OdpowiedzUsuń
  15. złoty to mój ulubiony kolor jeśli chodzi o smatfony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech Ci dobrze służy! Dostałaś super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Congrats. I really love this kind of complete reviews :D Sounds amazing as your delicated design :D
    I'm following you blog via GFC :D

    NEW REVIEW POST | Latest Drugstore Beauty Products of 2016.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno chciałam Nie nic telefon, mój samsung s4 jest już naprawdę wysluzony, choć nadal wiernie mi służy :) Pan w MediaExpert polecał mi właśnie tego smartfona, ale jakoś nie mogłam się przekonać.. Z P8 wytrzymałam tydzień i zmieniłam się z chłopakiem znów na mój S4 :D Generalnie odkąd mam telefony dotykowe są to zawsze Samsungi. Koniec końców nie kupiłam żadnego nowego, daj znać jak się sprawdza jak juz go trochę poużywasz :) kolor ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nic a zmienić*! Wybacz, jestem na telefonie :)

      Usuń
  19. Uwielbiam <3 uważa że marka Huawei ma najlepsze telefony ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. No i to jest prezent ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go od wakacji i jestem w nim zakochana. Jakość zdjęć jest mega. Dostałaś naprawdę świetny telefon :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bogaty ten Dziadek Mróz :D Też chcę takiego ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥