sobota, 3 grudnia 2016

Paletka Sleek goodnight sweetheart + swatche.


W ostatni piątek korzystając z promocji w Sephora kupiłam paletkę od Sleek'a. Przyznam, że jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą, nigdy jakoś nie po drodze było mi, żeby kupić coś od nich, mimo, że ceny produktów są na prawdę przystępne. Ta paletka wyniosła mnie coś około 44 złotych, co za taką jakość to prawie nic.

Kolory jakie znajdziemy w paletce, to ciemne, ciężkie, jesienno-zimowe odcienie. Mamy tu dwa genialnie napigmentowane maty, a reszta to piękne, połyskujące cienie. Zestawienie barw jest idealne, bo właśnie takich brakowało w mojej kolekcji.






Pigmentacja jest rewelacyjna, maty nie bledną przy blendowaniu, pozostawiają na prawdę widoczną, mocną chmurkę koloru, która nie znika w ciągu dnia.




Cienie połyskujące natomiast najlepiej nakłada mi się palcem, ponieważ w taki sposób uzyskuję najlepszy efekt. Połysk nie blednie, jest na prawdę piękny, nienachalny. Na powiece cienie te nie wyglądają jak tani brokat, drobinki są malutkie, idealnie wmieszane w pigment.





Cienie mają bardzo fajną konsystencję, są lekko kremowe, nie suche i kredowe jak większość produktów z takiej półki cenowej. Te połyskujące nie osypują się wcale, dzięki czemu nie muszę się martwić o to, że pod okiem mam istną dyskotekę. Maty czasami delikatnie potrafią się posypać, ale nie są to wielkie drobinki cienia, ale lekki pyłek łatwy do sprzątnięcia.



Jak za taką cenę jestem zachwycona! Nigdy nie podejrzewałabym takiej taniej firmy o taką jakość. Myślę teraz nad zakupem kolejnych paletek od Sleek, poszukuję głównie odcieni nude. Macie jakieś sprawdzone?

Do następnego,
Rose♥

13 komentarzy :

  1. Boskie kolory!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki ;) Chociaż ja sama jakoś jeszcze nie przekonałam się do cieni na moich powiekach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice shades! thank you for sharing)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki! :D

    zostaję z Tobą na dłużej :)
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej wolę cienie matowe, ale te drobinki są faktycznie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory :)
    Dobrze, że nie żałujesz zakupu i że się sprawdziła. Oby Ci długo służyła :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paleta :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te kolory są super i pasują do wszystkiego ja też takie bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolorki! Strasznie fajne na różne okazje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka palet tej marki, ale ostatnio rzadko używam cieni.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.