środa, 7 grudnia 2016

Pół roku razem.


Znacie to uczucie, kiedy ręce drżą a serce wali jak szalone na samą myśl o drugiej osobie? Te niepewność, nieporadność w jej towarzystwie? Każdy gest i każde słowo jest wtedy dokładnie przemyślane, boimy się, że coś zepsujemy.
Poznaliśmy się w szkole, szybko wpadliśmy sobie w oko, ale praktycznie przez cały rok się do siebie nie odzywalismy. Brakowało czasu, a może bardziej odwagi.  W wakacje wszystko się zmieniło, bo od rana do wieczora spędzaliśmy czas razem. Może to i śmieszne, ale zaczęło się od gry komputerowej, a później codziennie wychodziliśmy gdzieś. Na pole, na lody, do kina, do zoo - wszędzie, gdzie ja miałam ochotę. P. zawsze dbal o to, zeby to właśnie mi się podobało. Prawie się nie znaliśmy, a rozmawiało nam się tak dobrze, jakbyśmy byli przyjaciółmi od dawna. To cudowne, że można znaleźć drugą osobę, która zawsze cię rozumie, wysłucha, stara się ci pomóc kiedy tego potrzebujesz.  
Dziś już jesteśmy razem dokładnie od pół roku. Każdy jeden dzień spędzamy razem, wspólnie robimy wszystko. Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko płynie, bo dopiero był lipiec, a my siedzieliśmy razem na ławce w parku, chowając sie przed letnim słońcem. Tam pierwszy raz powiedzieliśmy sobie "kocham cię". 
Szukanie drugiej połówki na siłę nic nie da, jeżeli jesteście sobe pisani, to kiedys przez przypadek na siebie wpadniecie.

Pozdrawiam was i życzę wszystkim dużo miłości,
Rose💜

20 komentarzy :

  1. Gratuluję, no i życzę powodzenia w dalszym poznawaniu siebie nawzajem, a także wielu wspaniałych chwil spędzonych ze sobą :) I racja nie ma co na siłę szukać miłości. Też się o tym przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ja ze swoim jestem juz dwa lata :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Miłości i wytrwałości :*

    PS Nie wiem czy widziałaś mój komentarz kilka postów dalej. Chciałam zapytać jaki podkład kryjący stosujesz na jesień/zimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Odpowiedziałam pod tamtym komentarzem. C:

      Usuń
  4. Dużo miłości, wytrwałości, szczęścia życzę i cierpliwości, bo do drugiej połówki trzeba mieć jej dużo ;)

    Zapraszam: aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Dużo szczęścia i miłości Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta młodzieńcza miłość ;) Dużo wytrwałości i cierpliwości.
    Ps. My po pół roku razem już dawno mieszkaliśmy ze sobą, ale w naszym wieku tempo związku jest znacznie szybsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, dużo miłości! Ja jestem szczęśliwą singielką, która na razie nie szuka miłości.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! To cudowne mieć przy sobie ukochaną osobę. Życzę wam wielu wspólnie spędzonych dni, tygodni, miesięcy i lat :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.