niedziela, 18 grudnia 2016

Różowe pędzelki do makijażu z Allegro.


Sprawiłam sobie pędzelki, nie byle jakie bo różowe, z pięknymi skuwkami w kolorze rosegold. I tylko zdawały mi się jakoś dziwnie znajome... Nie trudno zauważyć, że mocno "inspirowane" są klasykami od firmy Zoeva. Że ja głupia na to nie wpadłam wcześniej! No cóż, kolor chyba  zamydlił mi oczy i przestałam trzeźwo myśleć.

Nie mniej jednak skończyłam z pięknymi, chińskimi pędzelkami "inspirowanymi" Zoevą. Okay. Skoro już je mam,  i ba - dostałam je w prezencie od papy (którego poprosiłam o zamówienie ich, a okazało się, że nawet za nie zapłacił) wypada je przetestować. Dodam jeszcze, że kupiłam je w celu ich normalnego użytkowania, a nie testu a'la "chińska Zoeva z allegro - porównanie"


Pędzelki oczarowały mnie swoim kolorem, no spójrzcie. Czyż nie są one wspaniałe? Różowe, ze skuwkami w kolorze rosegold - wyglądają jak moja wizytówka. Zestaw składa się z 12 pędzli, każdy przeznaczony jest do innego zadania. I tak mamy tutaj:
1. Pędzel do korektora
2. Pędzel do blendowania
3. Pędzel do podkładu
4. Długi pędzel do cieni
5. Pędzelek do rozcierania/smużenia cieni
6. Pędzel do Smokey Eye
7. Pędzel do podkreślania i modelowania kształtu brwi
8. Pędzelek do ust
9. Gładki, płaski pędzelek do eyelinera w żelu lub w kremie
10. Pędzelek do brwi
11. Pędzelek do konturowania
12 .Pędzelek do nakładania cieni w kącikach


Pędzelki są puchate niczym futerko mojego kotka. Serio. Są tak milusie, że chciałoby się nimi kiziać-miziać po buzi cały dzień. Wyjątkiem jest jeden pędzel do blendowania, który jest nieco twardszy, ale nie kłuje w powiekę. Ogólne wykonanie produktów jest bardzo dobre, poszczególne części każdego pędzla są ze sobą stabilnie sklejone. Trzonek nie odkleja się od skuwki ani też nie kiwa się na boki. Włosie również pozostaje na swoim miejscu i o dziwo nie wypada przy myciu, a nawet i przy brutalnym szorowaniu (czasem bywa i tak, bo niektóre cienie zejść z białego włosa za żadne skarby nie chcą).


Po pierwszym użyciu całego zestawu stwierdzam, że pędzelki są jak najbardziej na plus. Makijaż wykonuje się nimi łatwo i przyjemnie. Nic nie kłuje, włosie nie wypada przy myciu, ani przy użytkowaniu. Wiadomo, że nie jest to jakość Zoevy, której i tak nie chciałam. Szukałam tanich chińskich pędzli i takie dostałam. Zachcianka spełniona? Spełniona! 
Więc nie zniechęcając się tym, że to podr... "inspiracja" klasyką od Zoevy i tak zamierzam ich używać. Tym bardziej, że ostatnio powiększyła się rodzina moich paletek do makijażu i pędzelków do oczu po prostu zaczęło mi brakować.

Pozdrawiam serdecznie,
Rose♥

29 komentarzy :

  1. Piękne pędzelki, też kupiłam ostatnio 10 jest w komplecie i zwariowałam !!! Nie wiem który jest do czego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki mają śliczny kolorek :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają i paleta.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute brushes, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne są! Jeśli możesz to podeślij linka bo mnie oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/zestaw-pedzli-12szt-pedzle-do-makijazu-make-up-i6563017969.html
      Proszę bardzo! :)

      Usuń
  6. Wyglądają ładnie i wydają się miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają, a skoro się sprawdzają to chętnie je kupię :) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nieźle się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie śliczne te pędzelki! A akurat zastanawiam się nad zakupem nowych pędzelków tylko do własnego użytku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. This set is super nice and useful! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yup! I really like those brushes, even tho they are a bit "simmiliar" to Zoeva. I always try to avoid fake makeup stuff, but those ones aren't fake at all. They are just a bit inspired i think so...
      Anyway they are perfect for everyday makeup. I am thinking of buying another brushes set from this seller.

      Usuń
  11. Wyglądają świetnie. Chętnie bym je kupiła bo są czarujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie leżą w moim koszyku na allegro, zastanawiałam się czy je kupić ale teraz wiem, że zaraz po świętach ZAMAWIAM! Super recenzja! Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne choć zamówione na AliExpress i też nie narzekam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno nie zauważyć "inspiracji" pędzlami Zoeva :) Ja mam taki sam zestaw pędzelków tylko kupiłam je bezpośrednio na aliexpress (są sygnowane logiem Zoeva) i jestem z nich mega zadowolona :) Ciut drapią ale ogólnie zależało mi na różnorodności kształtów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam oryginał tych pędzli, szczerze mówiąc jestem dość sceptycznie nastawiona do wszelkich "inspiracji" jednak faktycznie zdarzają się hity! Nie ma co ukrywać, że zarówno te pędzle, jak i oryginał są przeurocze i chyba każda kosmetykomaniaczka chciałaby je posiadać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też sceptycznie podchodzę do wszelkich "inspiracji". Ale jakoś kolor tych pędzelków zamydlił mi oczy no i tak wyszło... :P

      Usuń
  16. Ciekawa jestem jak się sprawdza przy dłuższym użytkowaniu. Czekam na pełniejszą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się nieźle:) Sama zamówiłam 2 lata temu pędzle na allegro bez prestiżowego loga, służą mi do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj będą moje :) Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie pędzle z Zoevy i świetne się prezentują, uwielbiam je wręcz !!! Może innym razem też skuszę się na "podróbki" by zobaczyć czy faktycznie niewiele się różnią od siebie :) Może nie warto przepłacać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.