wtorek, 17 stycznia 2017

Makeup Revolution - Goddes of Love + swatche.


Kojarzycie przepiękne serduszka - rozświetlacze z Too Faced? Moje serce maniaka wszelkich gadżetów płakało rzewnie, kiedy tylko widziałam ich cenę w Sephorze. Ale ale! Kochane mamy przecież Rossmanna, a w nim produkty makeup revolution!

Rozświetlacz skrywa się w kartonowym, przepięknie zdobionym opakowaniu w kształcie serducha. No nie możecie powiedzieć, że nie wygląda to uroczo... Za taką cenę, to kupiłabym ten produkt tylko po to, żeby ładnie wyglądał na półce. No co ja poradzę :P


Na całe szczęście okazało się jednak, że produkt jest na prawdę dobry! Pigmentacja rozświetlacza jest nienaganna, nie znika on w ciągu dnia - wieczorem, kiedy zmywam makijaż, to on cały czas siedzi tam, gdzie nałożyłam go rano. Błysk jaki daje to serduszko to piękna, szampańska tafla z mikro-drobinkami, które ani trochę nie wyglądają tandetnie. Nie miałam jeszcze produktu z takim wykończeniem. Jest ono na prawdę wyjątkowe :)


Szkoda tylko, że nie udało mi się złapać innych serduszek, szczególnie zależało mi na tych z różami... no ale niestety - brałam co dawali :P.

Pozdrawiam was kochani,
Rose♥


57 komentarzy :

  1. Ja na razie wykończam swoje rozświetlacze z Wibo, ale ten produkt też jest genialny! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które konkretnie? Ja ani wersji silver ani gold nie miałam, a to chyba najpopularniejsze od nich :)

      Usuń
  2. Ja nie używam rozświetlaczy, ale serduszko wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    so cute color my dear :D Sounds awesome :D

    NEW OUTFIT POST | Take Your Time.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colour of this product is very interesting. Its something between champagne and rosegold. :D

      Usuń
  4. widzę , że i ty się serduszkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądają te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego skradły moje serducho! :D

      Usuń
  6. Ostatnio stałam w Rossmannie i zastanawiałam się czy kupić czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio w Rossmannie widziałam kilka produktów na promocji jednak sama się na nie nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam serduszkowy róż brzoskwiniowy i go uwielbiam :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, ja akurat szaleję ostatnio z rozświetlaczem w tonacji różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest różowo-szampański, zależy w jakim świetle popatrzysz :)

      Usuń
  10. Thanks a lot :D

    this is amazing as I said!!! This shades look incredible :D

    NEW REVIEW POST | I tested a PURIFYING GREEN MASK and I turned a cartoon!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie troszkę za ciepły odcień chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że można dostać je w Rossmannie, ale dość długo mnie tam nie było więc czas najwyższy zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wyprać się do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to serduszko robi furorę głównie dzięki opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Opakowanie to był czynnik decydujący o jego zakupie. :P

      Usuń
  15. jejku uwielbiam ten rozświetlasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jest to serduszko:) samo opakowanie jak i jego zawartość:) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie mi się podobają te serduszka i pewnie tak jak Ty,nawet dla opakowania bym kupiła :D
    Jutro jadę do drogerii gdzie je chyba mają to przyjrzę się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog!
    Świetny produkt wart uwagi :)
    Obserwuje! Zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat rozświetlacza z tej serii nie mam a róże. Ale szczerze mówiąc do rozświetlacza dużo im nie brakuje ;) Niedługo pojawi się post o nich. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham rozświetlacze! Ten świetnie się prezentuje :) Obserwuję i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze strasznie czaje się na te rozswietlacze.Muszę je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te rozświetlacze !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam serduszko potrójny bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusi mnie ten roświetlacz! Ja mam Sleeka ale już mi się znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas na jakąś zmianę :D

      Usuń
  26. Aktualnie używam rozświetlacz z wibo, ale na ten się na pewno kiedyś skuszę :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam go i używam głównie jako cienia do powiek, w tej roli spisuje się doskonale. Mam też jedno serduszko z różem, ale rzadziej go używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wypróbować go jako cień. :D

      Usuń
  28. Mam dwa serduszka (blushing hearts i summer of love)- uwielbiam je :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha właśnie też zrobiłam recenzję, na temat tego rozświetlacza tylko w kolorze złoto-zóty :D wyprzedziłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam serduszko z różem i jestem zachwycona :) Na to z rozświetlaczem niestety się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowu nie załapałam się na róż :/

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.