sobota, 18 lutego 2017

Krem matujący Under20


Moja cera miewa przeróżne kaprysy spowodowane stałym przyjmowaniem hormonów. Raz jest sucha jak wiór, czasem zupełnie normalna, wręcz idealna, a niekiedy bywa kapryśna, tłusta, pojawiają się na niej niedoskonałości, a makijaż mimo najlepszych pudrów i podkładów ani trochę się nie trzyma. Na szczęście już ją rozpracowałam i wiem kiedy w miesiącu przypada jaki kaprys. Oczywiście też nie zawsze tak jest, czasem mam cały miesiąc spokoju, lub cały miesiąc udręki... czasem stan mojej skóry zmienia się z każdym dniem. No tak to bywa... 



Jednak aby przedłużyć trwałość makijażu w te gorsze dni postanowiłam kupić "coś" pod podkład. Najpierw miała być to baza, ale stwierdziłam, że używanie jej codziennie na pewno nie spodoba  się mojej skórze. Stanęło więc na krem, ale za to nie byle jaki - matujący! Używam go już jakiś czas, oczywiście nie codziennie bo tak jak mówię - wszystko zależy od stanu mojej cery. Producent zapewnia nas, że jego produkt ma matowić, łagodzić podrażnienia, wygładzać skórę, łagodzić zmiany trądzikowe, nawilżać i sprawiać, że buzia będzie mięciutka. No nie powiem, poprzeczka została zawieszona wysoko.



Po wyciśnięciu kremu z tubki momentalnie roznosi się przepiękny zapach truskawki - zupełnie taki, jaki miały gumy Mamby. Krem z resztą  jest koloru różowego, co wraz z zapachem od razu budzi skojarzenia ze słodyczami. Muszę przyznać, że jeszcze żaden mój produkt tak nie pachniał! Zapach jest bardzo wyczuwalny, ale w momencie aplikacji na buzię zupełnie znika - nie utrzymuje się na niej w ogóle. Dla mnie to jest plusem, bo co innego wąchać truskawy przez tę minutę aplikacji, a co innego czuć je cały dzień - z pewnością zapach stałby się przytłaczający. 


Produkt ma bardzo ciekawą konsystencję, bo po wyciśnięciu jest niczym gęsta pianka i po chwili zwiększa swoją objętość. Dzięki temu jest bardzo wydajny, bo na całą buzię wystarczy dosłownie kropka wielkości opuszki palca. Po nałożeniu kremu na twarz momentalnie czuć wygładzenie (poradził sobie nawet z wielkimi porami na nosie!) i zmatowienie skóry. Widać też zredukowanie zaczerwień, a wszelkie wypryski są jakby mniej widoczne. Buzia robi się mięciutka, tak, że chciałoby się po niej smyrać i smyrać... Dodatkowo krem bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu zaraz po jego aplikacji możemy zacząć robienie makijażu. Wystarczy dosłownie minutka!



Krem współgrał ze wszystkimi podkładami jakie miałam okazję przetestować. Żaden z nich na produkcie Under20 się nie ważył ani rolował. Nie miałam też problemów z rozprowadzaniem podkładu czy pudru. Efekty, które zauważyć można przy aplikacji utrzymują się cały dzień. Krem doskonale trzyma mat, dzięki czemu mój makijaż nareszcie przestał "znikać" w ciągu dnia. Po demakijażu skóra wciąż pozostaje gładka, mięciutka, a zaczerwienienia dalej są mniej widoczne.


Niestety nie jestem w stanie powiedzieć wam, czy ten krem redukuje zmiany trądzikowe, bo nie stosuję go dzień w dzień. Zauważyłam jednak, że kiedy miałam kilku "nieprzyjaciół" na twarzy, a akurat nakładałam krem Under20, to wieczorem zmiany były wyciszone i mniejsze - to na 100% zasługa kwasu migdałowego. Być może stosowanie go codziennie zredukowałoby je całkowicie.


Ten krem mogę śmiało polecić wszystkim tym, które tak jak ja zmagają się z problematyczną tłustą cerą. Nie jest agresywny i na pewno nie przesusza skóry - wręcz przeciwnie, pozostawia ją mięciutką. Jeżeli nie chcecie używać go pod podkład, albo po prostu nie stosujecie kremu pod makijaż, to z pewnością sprawdzi się on solo. Każdy czasem robi sobie dzień wolny od mazideł i wtedy przydaje się porządny krem :)

Pozdrawiam,
Rose♥



56 komentarzy:

  1. Mam piankę do mycia z tej firmy i jest bardzo fajna, pachnie arbuzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie miałam żadnego kosmetyku Under20 - chyba już jestem na nie za stara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "under 20" jesteśmy jeżeli tylko tak się czujemy! :)

      Usuń
  3. Dziękuję za tą recenzję! Nie lubię swojej tłustej cery i myślałam co z nią zrobić. Myślę, że ten krem może być dla mnie odpowiedni. Na dodatek ten truskawkowy zapach, cudo! Masz rację, to plus, że po aplikacji jest niewyczuwalny, po dłuższym czasie mógłby przeszkadzać.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam krem bb tej marki i nie sprawdził mi się, więc się trochę zraziłam. Akurat mam cerę suchą, więc dodatkowy mat w postaci kremu jest u mnie zbędny ehh.
    Pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby się sprawdzić dla mojej tłustej cery;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję go sobie i przy okazji kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc kiedyś przejechałam się na marce Under20 i bardzo rzadko sięgam po kosmetyki tej marki. Ale krem o zapachu truskawkowej mamby mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja do tej firmy nie bardzo potrafię się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako nastolatka miałam dużo kosmetyków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moją strefę T pewnie super się sprawdzi - mam teraz na buzi parę "nieprzyjaciół"...

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nigdy nic nie dawałam pod podkład, bo jakoś wydaje mi się, że czułabym się niekomfortowo, byłoby mi tego za dużo. Zawsze na noc daję krem nivea i rano moja twarz nie przyprawia mi kłopotów :D a z tego co się orientuję i wiem sama po sobie, to przyjmowanie hormonów właśnie bardzo pomaga w cerze. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam chociażby małego pryszczyka, a kiedyś miałam ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje hormony, ale u mnie skóra różnie na nie reaguje. Tak jak mówiłam, od totalnego wysuszenia, przez gladziutka, bezproblemowa buzke aż po masakryczne wydzielanie sebum. Każdy organizm ma to do siebie, że na przyjmowane hormony będzie reagował inaczej. Mnie ominęło wiele typowych skutków ubocznych, ale dopadly mnie za to kaprysy cery :)

      Usuń
  12. Mi przy moim niewielkim trądziku bardzo pomógł.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z Under 20 :) Używałam kremu bb, ale nie byłam zadowolona.
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kremem to jest różnie. Jednym on pasuje, a u innych całkowicie się nie sprawdza :)

      Usuń
  14. Zaciekawiłaś mnie bardzo tym produktem, też przydałoby mi się coś matującego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy tego kremu matującego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale wydaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam cerę tłustą. może u mnie regularnie stosowany zdziałałby cuda;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo mocno przetłuszczającą się strefę T i mimo iż zależy mi na matowieniu, to jednak bałam się sięgać po takie produkty, by przypadkiem nie przesuszyć skóry, która przetłuszczałaby się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja sucha cera kremów matujących nie potrzebuje, ale produkty marki Under Twenty bardzo lubię, mimo tego, że dwadzieścia lat skończyłam już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale może kiedyś sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Under20 używałam tylko kremu BB, który przez długi czas był moim ulubieńcem. Nie znam opisanego przez Ciebie kremu, ale bardzo chętnie go wypróbuję :) Wydaje się być idealny do mojej cery i ten zapach truskawki - kuszące! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam matową cerę, więc to coś dla mnie! Aktualnie mam świetny krem, ale następnym wyborem będzie raczej ten, który pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    I don't sell but I find these products of Lidl with ease here in my town. If you want I can send you:) Or, do an exchange of products!

    This sounds super useful dear :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: How To Wear Dramatic/Statement Sleeves.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam cerę mieszaną i miałam trądzik ale moja twarz nigdy nie świeciła się jakoś za specjalnie :) Po mimo tego może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nic nie miałam tej marki. Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwas migdałowy lubię więc z pewnością kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś uwielbiałam kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie kupowałam nic z under 20, mimo super recenzji jakoś nie odczuwam potrzeby zakupów kosmetyków z tej firmy :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że ten krem ma same plusy ^^ Jednak ja się nie skuszę bo już raz produkty z under 20 mnie uczuliły i nie chce powtórki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, rozejrzę się za nim, bo firmę bardzo lubię :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmm skoro tak pięknie pachnie truskawkami to chce to!:*

    OdpowiedzUsuń
  32. I understand my dear :D

    NEW REVIEW POST | Yves Rocher: BB Cream Sublime 6 in 1.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mojej mieszanej cery wydaje się być idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno nic nie miałam z tej firmy :) Kiedyś te kosmetyki mocno mnie zapychały i chyba trochę się zraziłam ;)
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń
  35. this is a great cream indeed :))
    hi, nice your blog... Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Zainteresowałaś mnie nim, ponieważ na tą chwilę używam bazy, ale tak jak powiedziałaś cera może być z tego powodu niezadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks a lot :D



    NEW OUTFIT POST | Myths and Truths About Going to a Psychologist
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezbyt lubię matujące produkty. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba przetestuję bo szukam właśnie czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Córka miała i bardzo sobie chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oooo... koniecznie muszę wypróbować, bo ostatnio moja cera szaleje.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks a lot :D



    NEW DECOR POST | Modern Decor: General Tips For an Amazing Home.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Stosowałam krem, byłam zadowolona :) Co prawda nie zrobiła na mnie jakiegoś większego wrażenia ale .. nie był też odrzucający. Raczej moja cera się z nim 'zaprzyjaźniła' - jeżeli tak mogę to okreslić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam cerę mieszaną i często coś mi wyskakuje więc może by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jedyne czego często brakuje mojej cerze, to porządne, solidne nawilżenie. Ale połączenie kwasu hialuronowego z olejem z pestek malin doskonale poradziło sobie z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio bardzo polubiłam tę firmę.Mam ten krem,krem BB i piankę do mycia oraz puder.Ten krem jest całkiem fajny,chociaż większych zmian nie zauważyłam,ale za to krem BB jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥