czwartek, 23 lutego 2017

O tym jak przez przypadek udało mi się kupić idealną bazę pod cienie | La Luxe Paris Eyeshadow Base 24H


Kiedy ostatnio byłam w Lidlu po ich przepyszne drożdżówki z maliną i budyniem oczywiście musiałam zajrzeć też na tę część sklepu z pierdółkami. Pośród ton ubrań, książek, gadżetów do domu i innych takich zauważyłam mini stojak z kosmetykami La Luxe. Przyznam, że nie znałam tej marki, ale wygląd produktów jest wręcz identyczny jak Eveline. Wszystkie róże, bronzery, maskary - to wszystko widziałam już w rossmannie. Ale był jeden produkt, który szczególnie mnie zaciekawił, baza pod cienie w białym opakowaniu. Nigdy nie spotkałam jej w szafach Eveline, ale jej cena nie była wysoka, więc skuszona czystą ciekawością wrzuciłam ją do koszyka.



Opakowanie tej bazy to dość typowa tubka z patyczkiem a'la błyszczyk - lubię taką formę opakowania, ponieważ banalnie aplikuje się z niego produkt. Baza nakłada się na powieki tak, jak na bazę przystało. Jest gładziutka i bardzo łatwo się ją rozsmarowuje. Nie roluje się ani nie tworzy nieestetycznych plam. Zachowuje się tak, jak dobra baza zachowywać się powinna. Po chwili od aplikacji produkt delikatnie zastyga nie robiąc suchej "skorupy".


Baza od La Luxe ma bardzo jaśniutki kolor z widocznymi żółtymi tonami, który idealnie neutralizuje wszelkie zasinienia i widoczne żyłki na oku. Produkt ten świetnie wyrównuje koloryt powieki i przygotowuje ją do dalszego makijażu. Na zdjęciu zauważyć możecie, jak baza ta zneutralizowała moje okropnie niebieskawe żyły na nadgarstku.


Aplikacja cieni na tę bazę jest wręcz niesamowita - każdy jeden, którego użyłam doskonale się jej przyczepiał i świetnie się blendował. Nie powstawały na niej żadne plamy ani "dziury" w kolorze na oku. Baza podbija również kolory cieni, dzięki czemu doskonale sprawdza się w przypadku tańszych paletek, których pigmentacja może nie być rewelacyjna.


Makijaż oczu wykonany na bazie od La Luxe trzyma się dosłownie cały dzień. Na moich tłustych powiekach wytrzymywał również krótkie drzemki, które zdarzają mi się w ciągu dnia. Cienie od 5:30 aż do 20 wyglądały tak samo świetnie, nawet kolor minimalnie nie blednął.

Tym moim małym odkryciem jestem wręcz zachwycona i wszystkie te, które Lidla mają gdzieś niedaleko gorąco zachęcam do zajrzenia na mini stojaki z kosmetykami La Luxe. Ta perełka tam będzie na was czekać :) Niestety nie mogę powiedzieć wam, czy ten produkt jest tą samą bazą jak ta z Eveline i czy sprawdzi się identycznie. Wiem na pewno, że gdy wykończę tę kupię również tę z rossmanna aby właśnie to sprawdzić ;)

Pozdrawiam i do następnego!
Rose♥ 

66 komentarzy:

  1. Interesująca ta baza :) będę się za nią rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząco brzmi muszę powiedzieć, choć moją ulubioną bazą jest obecnie Wibo Eyeshadow, ale i za ta się rozglądnę jeśli będę z Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie dobrej bazy pod cienie, zapisuję tą na listę zakupów i koniecznie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją dzisiaj w Lidlu, ja kupiłam sobie tint do ust własnie z tej firmy i zobaczymy, mam nadzieję, że spisze się również dobrze co baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ciągle przy okazji poszukuję w Lidl top coatu tej marki. Był obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o niej słyszę, może w takim razie wybiorę się do Lidla :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że mnie kusi. Obecnie nie używam żadnej bazy więc na pewno by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sama robię bazę:) choć ta mnie nie powiem zaciekawiła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej bazy, ale dobrze wiedzieć, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej bazy :-) pod cienie używam cienia w kremie w bardzo jasnym kolorze i taki zabieg też się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow no bardzo mnie zaciekawiłaś ,wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny przypadek - nigdy nie słyszałam o tym produkcie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam już tyle baz ale najczęściej ich nie używam, w tym celu stosuję po prostu korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że jesteś zadowolona mimo tak spontanicznego zakupu :) Kiedyś miałam bazę Essence z takim aplikatorem, ale zupełnie się u mnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym produkcie ale sama kilka razy kupiłac coś przypadkiem i byłam bardzo zadowolona:) pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapamiętam!
    Ja kupiłam bazę Eveline kilka dni temu,ma taką samą postać jak ten,jak w formie błyszczyka z pacynką :) też fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obecnie używam bazy z Avon, która doskonale się sprawdza, ale z przyjemnością wypróbuję tę bazę, gdy moja już dobiegnie końca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam bazy pod cienie, z chęcią ja wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  20. Oglądałam tę bazę ostatnio. Jednak mam jeszcze swoją bazę z KOBO do wykorzystania, dlatego się na nią nie zdecydowałam :) Kolor rzeczywiście ma bardzo jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki rewelacyjny pomysł!! Nawet nie wiedziałam, że taką bazę można kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie pierwszy raz o niej słyszę ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za cynk, chwycę tę bazę!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam swoją ulubioną bazę z Art Deco już od lat, ale warto wiedzieć, że takie perełki można i w Lidlu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze o niej nie słyszałam, muszę wybrać się do Lidla :D
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej marce, moja odealna baza pod cienie do powiek to Artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę musiała się za nią rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ma opakowanie :P a jeśli działanie super to trzeba będzie się kiedyś na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny design. Rzadko używam baz. :)

    >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  30. szukałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda naprawdę ciekawie, ale przyznam szczerze, że nigdy nie używałam żadnej bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Koniecznie muszę go wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy, pierwszy raz go widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks dear :D

    Sounds great :D Amazing coverage :D

    NEW GET THE LOOK POST | Cool Looks Are The New Black.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo interesujący produkt :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Trochę nie na temat ale masz śliczne pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ciekawy produkt ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na razie używam cienia z Color Tatoo, ale jak skończę to chętnie tę wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie.
    Wydaję się być dobry, ale ja jak na razie nie potrzebuję nowych kosmetyków. ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa sprawka :D Sama nie wpadłabym na to, by rozejrzeć się za kosmetykami w Lidlu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo rzadko nakładam cienie więc taki kosmetyk jest u mnie zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy produkt ! Skoro mówisz, że tyle się trzyma to chyba spróbuję ! Ogólnie uwielbiam mieć podkreślone oczy cieniami, więc na pewno taka dobra baza się przyda :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ładnie stapia się ze skórą, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pozytywnie zaskoczona Twoją recenzją, z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasem te tańsze produkty są o wiele lepsze niżeli te drogie. Fajnie coś tak czasem fajnego znaleźć :) Aż kupię jak będę następnym razem w lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Koniecznie muszę spróbować, bo póki co nie trafiłam na dobrą bazę.

    OdpowiedzUsuń
  47. W lidlu można kupić czasem fajne perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Thanks a lot :D

    Sounds mega useful :D

    NEW TIPS POST | Facial Masks: Importance, Types and Application.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  49. na pewno się za nią rozejrzę, bo właśnie zdenkowałam swoją bazę i szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedyś dostałam od kogoś tusz do rzęs tej marki i jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie stosowałam nigdy bazy pod cienie, może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam wyszukiwać kosmetyczne perełki w lidlu i biedronce :D Z resztą nie tylko kosmetyczne, z biedry pochodzi połowa moich dodatków do mieszkania hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwszy raz ją widzę, ale MUSZE ją mieć :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ooo właśnie takie kosmetyki Lubie. A ten bardzo mi się podoba. Opakowanie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  56. O jak super, że taka baza z Lidla tak świetnie się u Ciebie sprawdza :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  57. Od dłuższego czasu szukam dobrej bazy pod Ciebie. Dziękuję za ten post,ponieważ nawet przez myśl mi nie przeszło,żeby poszukać ich w Lidlu! Następnym razem się rozejrze i kupię sobie na próbę. Mam nadzieję,że się sprawdzi!
    Dystyngowana Panna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥