wtorek, 21 marca 2017

Wiosna, ach wiosna!


Jednym  z najlepszych uczuć na świecie jest to, kiedy rano budzą cię promyki słońca muskające Twoją twarz. Dzisiaj było ono jeszcze nieśmiałe, jakby wstydziło się wyjść zza chmury - jednak dało się wyczuć wiosenną atmosferę. Nie mogę uwierzyć w to, że jeszcze wczoraj w Krakowie tak okropnie wiało i padało - nic nie zwiastowało nadejścia tej upragnionej chyba już przez wszystkich pory roku. Więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy rano o 7 ujrzałam przepiękne niebieskie niebo i słoneczko wychylające się zza chmur. Taka pogoda od razu sprawia, że mam lepszy humor i jak to mówi moja mama - "aż się chce". 


Wiosna to piękna pora roku, kiedy wszystko budzi się do życia, człowiekowi właśnie się "zachciewa" wszystkiego - mamy motywację do działania i taki "power", który uśpiony był przez zimę. Dzisiaj po przebudzeniu poczułam, że ten dzień będzie dobry, nie martwiłam się ani ocenami, ani natłokiem obowiązków, wszystko gdzieś uciekło...

Szczerze, to nie mogę doczekać się już długich spacerów, słoneczka i wiosennych mżawek, które nic wspólnego nie mają z ostatnimi ulewami. Chcę już pożegnać zimową aurę, która mimo, że bardzo piękna, to dała mi się we znaki.


A wy poczuliście już wiosnę? 
Rose♥

33 komentarze:

  1. Cute flowers, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę już kochana pożegnać zimową aurę tylko jak? na dworze znów pada :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja powolutku czuję, jak tylko słońce wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po Twoim wpisie od razu zaczęłam nucić "wiosna,wiosna ach to Ty!" Uwielbiam wiosnę i tez czekam aż słoneczko wyjdzie bardziej śmiało :)
    Pozdrawiał serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czuję wiosny, ale w przyszłym tygodniu ma się ocieplić. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, wiosna ma w sobie coś innego, coś co przebudzeniu i ujrzeniu słoneczka daje nam energię. Przynajmniej mi w tej porze roku zdecydowanie lepiej się wstaje :) Nie czuje zmęczenie, znużenia, nudy!

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak poczułam już wiosnę ;) zdecydowanie czekałam aż zrobi się ciepło i nie trzeba będzie nosić tych ciepłych ubrań,butów :) i w końcu dzień jest dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy poczułam wiosnę? Nie za bardzo, nie ma jeszcze pięknego słońca, chociaż najważniejsze, że samopoczucie się poprawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę i to jak wszystko budzi się do życia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wiosnę i już nie mogę doczekać się jej pełni. Wycieczki rowerowe i długie spacer to coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też pierwsze co robię wiosną to fotografuje ;D
    Ciekawy post.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj już poczułam wiosnę i nawet wybrałam się dziś na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak poczułam wiosnę jak cały dzień padało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Było parę słonecznych dni i przykro mi, że znowu deszcz... Zawsze nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosnę czuję już od kilku dni. Uwielbiam tą porę roku. Wszystko budzi się do życia a ja mam więcej siły i motywacji <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za bardzo czuję tą Wiosnę ale kocham tę Porę Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że ja wiosny nie odczuwam nigdy specjalnie za dobrze. Chyba cierpię na przesilenie wiosenne, jestem ciągle zmęczona. Ale rzeczywiście oprócz tego czuć wiosnę, zwłaszcza takie świeże powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak naprawdę to tych słonecznych dni było baaardzo mało, brakuje mi wiosny :(
    Zapraszam na wpis o nowej współpracy, będzie mi miło jeśli klikniesz w link pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie poranki są najlepsze i od razu ma się ochotę wstawać i aktywnie spędzić dzień :D U mnie było słoneczko, teraz znowu nie ma. Strasznie zmienna ta pogoda i pewnie dlatego łapie mnie jakieś choróbsko :<

    Czekam na tą prawdziwą wiosnę, z aparatem w dłoni! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś dzięki słonecznej pogodzie poczułam, że wiosna jest tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham wiosnę,ale u mnie niestety jeszcze jej nie widać.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    lovely <3

    NEW PERSONAL POST | How I ORGANIZE My Life: Weekly and Monthly Version.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczułam wiosnę,oj tak :D Pochowałam zimowe płaszcze,buty,szperam po internetach za sukienkami,ciągle zerkam przez okno jak się trawka zieleni i rosną kwiaty :D Żyć się chce :D A jutro będzie o godzinę dłużej jaśniej po południu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosna to moja ukochana pora roku <3

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie już coraz więcej słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wiosnę. To niebieskie niebo, Słońce, zieleń budzących się do życia roślin. Czysta energia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak uwielbiam...wiosnę i kwiaty kolorowe i zieloną trawę...i słońce!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥