niedziela, 30 kwietnia 2017

Dwie niespodzianki, które sprawiły, że moje urodziny były wspaniałe

Aparat zjadł wszystkie szczegóły oraz całe nasycenie kolorów portretu... 

Moje wczorajsze urodziny wcale nie zapowiadały się tak ciekawie, jakie w ostateczności były. Miał być to dzień jak co dzień - od rana praca, a później szybkie zakupy w Krokusie, bo wciąż nie mam prezentu na komunię mojej siostry. W sumie nie spodziewałam się niczego szalonego, ponieważ wcześniej z P. ustaliliśmy, że nic sobie nie kupujemy, tylko później wspólnie pojedziemy na jakiś wyjazd - nasze urodziny dzieli nieco ponad tydzień, więc idealnie.

Miłe zaskoczenie spotkało mnie już w piątek, ponieważ z samego rana, przed pierwszymi zajęciami moje dwie przyjaciółki wręczyły mi niesamowity prezent, którego w ogóle się nie spodziewałam. Dostałam różane mydełko oraz kulę do kąpieli, czekoladę i... mój własny portret, stworzony własnoręcznie przez Izę. Z niespodzianki cieszyłam się niczym małe dziecko, a portretem chwaliłam się wszystkim dookoła.

Wieczorem, kiedy z P. skończyliśmy pracę, w domu czekała na mnie jeszcze jedna niespodzianka. Oglądnęliśmy film, a zaraz po północy, kiedy się skończył, oddelegowana zostałam do samotnej kąpieli. Uwierzcie, że byłam tak zmęczona, że nawet nie domyśliłam się o co może chodzić :P. Kiedy wyszłam z łazienki moim oczom ukazał się czekoladowy tort oraz piękny bukiet goździków, które są moimi ulubionymi kwiatami.  I po raz kolejny na mojej twarzy pojawił się całkiem dziecięcy uśmiech...

Takie urodziny są zdecydowanie najpiękniejsze... ja nie jestem zwolennikiem żadnych imprez, drogich prezentów, ani innych wystawnych przyjęć na pokaz. Najważniejsza jest pamięć o drugiej osobie w ten szczególny dla niej dzień... To właśnie takie miłe gesty kształtują najpiękniejsze wspomnienia :)

Jeszcze raz chcę podziękować za wspaniałe niespodzianki, bez których 29. kwietnia nie byłby taki wyjątkowy.

Pozdrawiam,
Rose♥


19 komentarzy :

  1. Fajnie, że miło spędziłaś ten czas. Życzę Ci spóźnione wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię goździki miłe kwiaty:) najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Masz super przyjaciółki i chłopaka. Mam takie samo podejście jak Ty, imprezy też nie dla mnie ani drogie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D

    super interesting post as usual

    NEW FASHION POST | And You?! Do You Wear Red or Are You Afraid?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje podejście jest takie samo, wystarczy drobny prezent od serca i przede wszystkim pamięć. A goździki uwielbiam! Jedne z piękniejszych kwiatów. Spóźnione, ale szczere, dużo zdrowia i spełnienia marzeń!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze są przemyślane prezenty i te od serca a nie tę kosztujące fortunę . Niestety spóźnione ale życzę Ci samych szczerych chwil z bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejuś, jaki cudowny prezent.. Również bym chciała takie urodziny kąpiel a po kąpieli niespodzianka, CUDO. Spóźnione wszystkiego najlepszego, pogody ducha oraz spokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny portret, taki prezenty cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy belated birthday from me :D
    wish you all the best.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małe rzeczy cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, super się to czyta i sama uśmiecham się na ten myśl. Kochane osoby masz przy sobie i dla takich chwil warto żyć :) Wszystkiego najlepszego Kochana :* spóźnione, ale szczere! ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, że spodobały Ci się urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku jakie miłe są takie niespodzianki
    cieszę się, że miałaś dzięki temu wyjątkowy dzień
    wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego! Spełniania marzeń :)
    Cudowny miałaś dzień,ja też lubię takie drobniejsze gesty od najbliższych,a nie wypasione imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia moje drogie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudooownie :D ♥ I wszystkiego dobrego oczywiście! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.