niedziela, 9 kwietnia 2017

Moi ulubieńcy z rossmanna | Co kupić na promocjach w rossmannie | Rossmann -49% 2017

Magazyn "Skarb" Kwiecień 2017





Rossmannowe promocje na dobre chyba już wpisały się w coroczny kalendarz każdej kosmetykomianiaczki. Odbywają się cyklicznie, na początku wiosny i jesieni. Dla jednych jest to okazja do bezkarnej rozpusty, inni jednak wolą kupić tylko sprawdzone kosmetyki w większym zapasie. Ja jestem gdzieś pomiędzy - kupuję po jednej sztuce ulubionych mazideł, ale również chętnie wrzucam do koszyka nowości, których jeszcze nie miałam. Łatwiej mi wtedy będzie się czegoś pozbyć jeżeli ewentualnie się nie sprawdzi :P Przynajmniej ja tak sobie tłumaczę kupowanie masy kosmetyków.



Bardzo lubię podglądać u innych dziewczyn, co one planują zakupić podczas promocyjnego szaleństwa. Jest to o tyle fajne, że często do danego produktu dodają kilka słów od siebie, więc nie musimy kupować kota w worku, bo wiemy czego możemy po danym produkcie się spodziewać :) Robienie listy zakupów też jest bardzo przydatne, ponieważ kiedy wiemy po co idziemy, to tylko sprawnie wrzucamy kosmetyki do koszyka i nie musimy stać w tłumie kobietek, które (podobnie jak robiłybyśmy to my bez listy) stoją tłumem przy szafach i oglądają kolejne mazidła. Nie żebym coś miała do takich kobietek, bo kiedy ja sobie nie zaplanuję zakupów robię dokładnie to samo  - przecież inaczej kupić kosmetyku się nie da. Po prostu zwracam uwagę na to, że z listą zakupów wszystko idzie sprawniej.

W tym poście zebrałam produkty, na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę podczas promocji. Są to przetestowane przeze mnie kosmetyki, które świetnie się u mnie sprawdzają i o których mogę powiedzieć wam kilka słów.

1. True Match, L'oreal:
Z tym produktem miałam dziwne przygody - raz był świetny, raz okropny. Nie jest to podkład z którym od razu da się polubić. Jego trzeba się "wyuczyć", bo nie na każdej bazie czy kremie wygląda dobrze. Tak samo nie z każdym pudrem lubi się łączyć. Plusem tego produktu niewątpliwie jest bardzo jasny odcień (N1), żółte tony, zdrowy niepłaski mat i jego niebywała lekkość. Moim zdaniem jest to świetny podkład na co dzień, ale sprawdza się fajnie również i na większych wyjściach.



2. Korektor Perfect Stay, Astor:
Najjaśniejszy korektor, jaki widziałam w rossmannie - idealny do rozjaśniania okolicy pod oczami. Nie wchodzi w załamania, trzyma się cały dzień i świetnie wygląda z każdym pudrem! Cudo :)


3. Maskara 2000 calorie, Max Factor:
Tego produktu chyba nie muszę wam przedstawiać - jest to mój "holy grail" i prawdopodobnie nigdy w świecie na nic innego go nie wymienię (dobra, czasem go zdradzam, ale na krótko). Doskonale rozczesuje rzęsy, pogrubia i wydłuża - efekt jest naturalny, nie przerysowany, ale oczy są wyraźnie podkreślone. No i kolor black brown - świetna czerń przełamana brązem, idealna na co dzień.




4. Stay Matte, Rimmel:
Zakupiłam go dość niedawno, bo jakoś w grudniu chyba, ale muszę przyznać, że jest bardzo przyjemny. Najjaśniejszy kolor jest naprawdę jasny, nie ciemnieje i dobrze łączy się z podkładem. Nie waży się, ani nie włazi w pory - wygląda bardzo naturalnie. No i oczywiście, jak sama nazwa wskazuje - matuje i to naprawdę na długo.


5. Kredki do oczu, L'oreal:
Są naprawdę mega trwałe i dobrze napigmentowane. W życiu nie miałam tak doskonałej kredki, serio! Wiem, że kiedyś były w CND, ale ostatnio chyba wróciły do rossmannów.



6. Masterpiece Nude Palette, Max Factor:
Świetna paletka cieni idealnych do wykonywania makijaży na co dzień - dostępne jest kilka wersji kolorystycznych, ja mam tę nr 01. Jestem z niej naprawdę zadowolona, bo często jest niezastąpiona na wyjazdach. Plusem jest jej mały, kompaktowy rozmiar, dobra jakość oraz to, że kolory, jakie w niej się znalazły są wystarczające do tych lekkich, jak i trochę mocniejszych makijaży.



7. Eyeliner w słoiczku, Maybelline:
Piękna, głęboka czerń. Nie blaknie w ciągu dnia, nie rozmazuje się, a malowanie nim kreski to bułka z masłem. Zdecydowanie najlepszy i najtrwalszy (a mam opadające i tłuste powieki) eyeliner jaki kiedykolwiek miałam.



8. Matowe pomadki K.Lips oraz Million dollar lips, Wibo:
Piękne i wytrzymałe maty oraz cudowne kolorki. Jedne z moich ulubionych pomadek. :)



9. Żel do brwi Brow Artist Shaper, L’Oréal:
Świetnie utrwala włoski, brwi trzymają się calutki dzień. Dodatkowo nadaje im kolor, a efekt jest bardzo naturalny.


Nie chciałam wrzucać wam tutaj zbyt wiele z tych tańszych produktów, mimo, że jest wiele, z których jestem zadowolona. Wibo, Lovely, Eveline - te marki mają w swoim asortymencie wiele perełek, a na promocji większość ich produktów uda się upolować w cenach od 5 do 10 zł. Ja chciałam wam natomiast polecić te troszkę droższe kosmetyki, bo promocja to akurat idealna okazja aby je zakupić i zaoszczędzić przy tym parę monet :)

A jakie produkty wy zamierzacie zakupić na promocji? Macie już swoje typy? A może wcale nie zamierzacie szaleć? Piszcie!

PS: Jak podoba Wam się nowe, wiosenne tło do zdjęć? Czy produkty dobrze na nim wyglądają? Nie jest zbyt kolorowo i pstrokato? Bardzo proszę Was o opinię, bo chcę aby zarówno zdjęcia, jak i posty były jak najlepsze! :)

Pozdrawiam,
Rose♥

50 komentarzy:

  1. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te kredki L'oreala :) Bł za ok 12zł w Rossmannie na do widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie robiłam listy zakupów na promocję, mam zamiar się tym zająć jakoś w tygodniu. Na pewno uzupełnię swoją kolekcję pomadek z Wibo Million Dollars. Poza tym pewnie jakiś podkład ale nie wiem jeszcze jaki🤔 Może Provoke Ireny Eris, zobaczymy.
    P.S. Tło jest okej, nie jest zbyt pstrokato☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kusi mnie ten ProVoke - ostatnio doszły podobno jaśniutkie odcienie, więc idealnie.
      Dzięki za opinię o tle :)

      Usuń
  4. Trzeba przyznać, że na wyprzedaże w Rossmannie chyba czekamy najbardziej!
    Nie zrobiłam jeszcze swojej listy, ale Matowe pomadki z Lovely kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie widziałam takiej paletki! Bardzo chętnie bym ją kupiła, bo kolory wydają się takie moje. Druga sprawa, nadal poszukuję idealnego korektora pod oczy, więc może tym razem wypróbuję ten z Astora bo póki co Bourjois czy Revlon to była porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest naprawdę fajna, polecam ♥

      Usuń
  6. W tym roku na promocji na pewno postaram się wyhaczyć jakieś fajne pomadki, z chęcią sprawdziłabym właśnie K.Lips i bardzo zaciekawiła mnie ta paletka :)
    P.S. Przepiękny blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      A k.lips koniecznie wypróbuj ^^

      Usuń
  7. ja jeszcze nie wiem czy skorzystam z najbliższej promocji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na razie nic szczególnego też nie planuję, pewnie kupię podkład bo mi się kończy i puder, może jakieś pierdółki z wibo czy z lovely, bo można je dostać za niską kwotę :)

      Usuń
  8. Na promocję pójdę na pewno, ale nie mam pojęcia co kupię. Ostatnio mniej używam takich typowo drogeryjnych kosmetyków, a większość zakupów z poprzednich promocji nie zrobiła na mnie wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić sobie jakiś kosmetyk z "wyższej" półki - będzie to pierwszy zakup za pierwsza wypłatę :D

      Usuń
  9. Ciągle nie mam pojęcia, czy czegoś potrzebuję :P Z Twojego wpisu większość kosmetyków już miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. numerek 1 też uwielbiam :)
    http://sandicious.pl/2017/04/urzadzenia-na-przebarwienia/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tru Match z L'oreal też uwielbiam, kredki też sa świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chyba jedyną kobietą, która jeszcze nie używała 2000calorie :D Te promocje to super sprawa tylko niestety ciężko zrobić wtedy zakupy, z uwagi na tłumy klientek przeczesujących szafki z kolorówką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wypróbuj tę maskarę! :D A co do zakupów - racja, warto chodzić albo rano, albo późnym wieczorem. Ewentualnie do mniejszych drogerii, w których nie kupuje aż tylu ludzi. No i zawsze można zamówić towar online :)

      Usuń
  14. ja nie wiem czy coś sobie kupię;) raczej wszystko mam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tło super, bardzo w moim guście :) Ta maskara jest super, zużyłam wiele opakowań zanim znalazłam coś dużo tańszego, co również mi odpowiadało :P Ja raczej wiele nie kupię, większość rzeczy mam, a nie lubię kupować zbyt wiele kosmetyków kolorowych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że tło ci się podoba :)

      Usuń
  16. Thanks a lot :D

    hum, great collection :D I have this compact powder and I really love :D
    Super curious to try this korrector :D

    NEW DIY POST | Minimal Framework with Soap Bubbles
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tutaj mnóstwo produktów, które również uważam za godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam ochotę na jakąś paletke

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten żel do brwi Brow Artist Plumper L’Oréal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie true match kompletnie się nie sprawdził, za to z całego serducha polecam korektor z tej serii ;p podkład niestety waży mi się na twarzy ;/ może kiedyś dam mu jeszcze szanse bo tak jak piszesz może trzeba umieć z nim współpracować <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja będę polowała na pomadki z Lovely i puder bananowy z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lista ogólnie jest dobra do wielu czynności czy nawet pragnień i rzeczy 'potrzebnych' :) lepiej wykreślić, niż potem myśleć co jeszcze. Co do samych produktów - 1. używam i mnie jeszcze nigdy nie zawiódł tak samo jak i 2. Numer 3 - sprawdzone, zastosowanie okej :) A co do reszty nie mialam, ale o wielu słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    U alwaus have nice products dear :D love it!

    NEW OUTFIT POST | Embroidery Satin Bomber + Tutorial DIY Zara Jeans :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Post akurat dla mnie bo właśnie tworze moją listę zakupową:) U mnie obowiązkowo tusz z loreala False lash wings, pomadki K lips bo jeszcze ich nie testowałam i na pewno jakiś podkład :) Ten korektor perfect stay też uwielbiam i trzyma się u mnie przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar kupić pomadki matowe i może uda mi się zgarnąć jakąś fajną paletkę :) Mam nadzieję, że dużo nie wydam :D
    Co do tła to jest bardzo ładne i przyjemnie się ogląda te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten magazyn Skarb. Fajne są te promocje w Rossmanie -50%. Zawsze atakuję tam na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę w końcu wypróbować ten słynny tusz z Maxfacotra ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ominę Rossmanna na czas promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kupiłam dziś podkład z l'oreal true match i strasznie mi podkreśla suche skórki:( to jest mój pierwszy z 'lepszych" podkładów i trochę się zawiodłam.. NIe wiem może to dlatego że z rana nie użyłam kremu jak sądzisz?
    Poza tym nawet ten 1N jest lekko dla mnie za ciemny, ale idzie lato wiec może będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalecam dobry peeling wieczorkiem i krem nawilżający na noc. Pod podkład również warto nakładać jakiś lekki krem - U mnie takie rozwiązania sprawdzają się w 100% :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥