poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Nowości w szafie - Wiosna 2017

Jak wiecie udało mi się całkowicie wywrócić moją garderobę o 180° - jeżeli chcecie się więcej o tym dowiedzieć, to zajrzyjcie do tego posta. Na pewno nie pożałujecie i a nuż was też trafi wiosenne porządkowanie szafy :).  No ale skoro pozbyłam się ponad 60% moich dotychczasowych ubrań, to pasowałoby coś również dokupić, bo nikt w tym samym w kółko chodzić nie będzie. Prawda?



Pierwsze czego zdecydowanie potrzebowałam to takie przejściowe płaszczyki, idealne na wczesną wiosnę, jesień oraz na początek zimy, kiedy nie ma mrozów. Oba mają piękny różowiutki kolor, który zdecydowanie skradł moje serce. Uważam, że bardzo mi on pasuje i doskonale przełamuje codzienne stylizacje.

Zdjęcie drugiego płaszcza niestety gdzieś się zapodziało :/






Udało mi się przekonać do conversów i jestem bardzo zadowolona! Nigdy nie miałam tak wygodnych butów, które zarazem są bardzo uniwersalne, bo doskonale spiszą się w wielu sytuacjach. Wiadomo, że nie są to buty na wyjście - ale na codzienne bieganie jak najbardziej tak! Oprócz Conversów kupiłam również takie zwykłe, białe, wsuwane trampki z Sinsay. Urzekł mnie wzór węża na materiale - fajne są no! :)


Jako, że słońce zaczyna coraz mocniej przyświecać, musiałam w końcu zakupić jakieś okulary przeciwsłoneczne. I znów odezwała się moja miłość do różu - na zdjęciu szkła wyszły niebieskie, a w rzeczywistości są różowiutkie. Dodatkowo ten model podbija ostatnio Instagrama i strasznie mi się spodobał.




A teraz weźcie głębszy wdech i podziwiajcie moje cudeńka - śliczne szpilki w czubek w kolorze pięknego, ciepłego beżu. Udało mi się je kupić w Reserved i o dziwo rozmiar idealnie pasuje (a mam z tym problem ponieważ noszę dokładnie 38 i 1/2). Są cudowne!


Ta koronkowa / ażurkowa sukienka to również zakup z Reserved - zobaczyłam ją na wieszaku i od razu wiedziałam, że będzie moja. Akurat zaraz zaczyna się sezon komunijny, więc sukienkę założę na pewno nie jeden raz :) 


Naszyjniki dorzuciłam do jakiejś przesyłki z Allegro, bo miały śmiesznie niską cenę. Nie płaciłam więcej, niż trzy złote za sztukę. Fajny dodatek do gładkiej koszuli czy bluzki :)

Planuję dokupić jeszcze kilka drobnostek jak np. zwykłe T-shirty, czy jakieś ładne balerinki. Na razie jednak troszkę muszę przystopować z zakupami, bo planuję inne wydatki. Nie mniej jednak z moich nowości jestem bardzo zadowolona - wiadomo, odświeżanie garderoby zawsze cieszy!

Pozdrawiam,
Rose♥


47 komentarzy:

  1. Płaszczyk ma ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi ma taki sam, tylko jaśniejszy - szkoda, że nie mam zdjęcia! :/

      Usuń
  2. Super zakupy, płaszczyk genialny i też już od pewnego czasu kuszę się na Conversy, ale dalej coś nie mogę ich kupić, wydaje mi się, że chwila moment i będą zniszczone :/ daj znać jak spisały się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je już z półtora miesiąca i spisują się naprawdę świetnie - nic się nie poniszczyło, a zabrudzenia łatwo usunąć mokrymi chusteczkami :)

      Usuń
  3. Fajny ten płaszczyk :) Sama się zastanawiam nad zakupem podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko w pięknych kolorach ;) Nie mogę się doczekać jakichś stylizacji z wykorzystaniem nowych elementów Twojej garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy , większość rzeczy wpada w moje gusta . Skąd płaszczyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk i sukienka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Well, I like the coat and the sunglasses! *_*

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk - idealny! W moim guście :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzałam bardzo podobny płaszczyk i niestety nie było rozmiarów... jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupowałam to był tylko "uniwersalny", sama się zdziwiłam, bo niestety jest minimalnie za duży, nie widać tego jednak kiedy go noszę :)

      Usuń
  10. Oj kochana urządziłaś się z tymi białymi conversami :D Moje nie przetrwały nawet sezonu zanim nieodwracalnie zmieniły kolor na brudny :D Albo ja się po prostu nie nadaję do posiadania białych butów.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, ileż znowu te buty się nosi - tyle co wiosna i lato, bo później deszcze i śnieg :D

      Usuń
  11. Śliczny ten płaszczyk, ma cudowny kolor. Sukienka Reserved bardzo mi się podobała, ale nie było już mojego rozmiaru. Szkoda, bo na komunie byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od razu mi się skojarzyła z wszelkimi komuniami - jest taka delikatna, prosta, ale ma coś w sobie :)

      Usuń
  12. Po tym jak zobaczyłam zdjęcie twoich conversów popatrzyłam na swoje i ... moje zdecydowanie muszą trafić w najbliższym czasie do pralki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się z nimi nie dzieje w pralce?

      Usuń
  13. płaszczyk śliczny kolor ;) szpilki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk i buty bym przygarnęła;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    love both products, specially the pink trench coat :D

    NEW COOKING POST | Turkey steaks with DARK BEER sauce.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w szafie też nowe conversy zawitały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ wszystko piękne! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk jest śliczny :). Obserwuję :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też uwielbiam róż i dlatego spodobał mi się płaszczyk i choker :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten płaszczyk jest cudowny! Mam identyczny tylko szary :)
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości kochana, na conversy choruje już od dłuższego czasu, właśnie białe i krótkie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk ma cudowny kolor i wężowe trampki bardzo mi się spodobały :) Ostatnio mam fazę na białe trampkowe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się powtórzę, ale płaszczyk jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk najbardziej przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest cudowna. Uwielbiam takie.
    Płaszczyk i szpileczki też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszczyk w cudownym kolorze. Mam podobny w kolorze kawy z mlekiem.. Fakt spisuje się idealnie w wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko przepiękne *.*
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolorek tego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥