poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Wiosna złapana w kadr

Jakiś czas temu dzięki blogowi Anks przypomniałam sobie jak bardzo dawniej lubiłam fotografować wszelkie roślinki, kwiatuszki i malutkie żyjątka. Pamiętam, jak w podstawówce zamiast po lekcjach iść prosto do domu, wyciągałam prosty aparat kompaktowy, który dostałam wtedy na komunię i łapałam w kadr każdą napotkaną roślinę. Faza na takie fotografowanie utrzymywała się u mnie jeszcze przez długi czas, aż w ostateczności wyginęła śmiercią naturalną z powodu braku czasu.

Kiedy przeglądałam u Anks posty ze zdjęciami, momentalnie naszła mnie ochota aby znów, zamiast prosto wrócić z przystanku do domu, wybrać się na dłuższy spacer, pooglądać wszystko dookoła i uchwycić zaczynającą się właśnie wiosnę. Nawet nie wiecie ile miałam przy tym radochy, poczułam się znów jak dziesięciolatka! Jedna rzecz tylko się zmieniła - wstydziłam się wchodzić do przyblokowych ogródków, mimo, że kiedyś bardzo często robiłam - bo wiadomo, tam są najpiękniejsze "okazy".

Efekty mojego łapania w kadr wiosny zobaczyć możecie poniżej, a ja tym czasem bardzo dziękuję Anks za to, że przypomniała mi o mojej dawnej pasji. Mam nadzieję, że od teraz uda mi się trochę więcej fotografować, bo sprawia mi to taką samą przyjemność, jak kiedyś. Nawet już wpisałam to postanowienie do mojego BuJo - także sprawa jest poważna! 










20 komentarzy :

  1. Pięknie uchwyciłaś wiosnę na zdjęciach! :) Naprawdę bardzo mi się podoba:)
    Również lubię przeglądać bloga Anks. Jej zdjęcia czasem są naprawdę motywujące!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię takie zdjęcia, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdy takiej pasji w sobie nie znalazłam, a szkoda :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie aż chce się wyjść na pole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, wiosenne ujęcia. Sama nie miałam nigdy fotograficznego zacięcia, ale uwielbiam oglądać piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło! Cieszę się, że przypomniałaś sobie jak bardzo lubiłaś fotografować :)
    Zdjęcia mi się bardzo podobają! Mam nadzieję, że częściej będę mogła zobaczyć u Ciebie na blogu takie posty :)
    Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jak ja lubie takie wiosenne zdjęcia !!! Zwłaszcza detale, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany ale pięknie uchwycona przyroda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudnie uchwyciłaś wiosnę! jestem pełna podziwu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jakie piękne zdjęcia, aż czuć wiosnę <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne te zdjęcia, po prostu czuć wiosnę! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy w wolnej chwili do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow jestem pod wrażeniem!
    Zdjęcia są cuudowne 😍


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, wiosenne zdjęcia... :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.