środa, 24 maja 2017

Imieninowy prezent od mamy | Avon Rare Pearls


Na wstępie chciałabym Was serdecznie przeprosić za moją znikomą aktywność - posty co prawda pojawiają się w miarę regularnie, bo lecą z automatu (przygotowałam je trochę wcześniej), ale nie wyrabiam z udzielaniem się na Waszych blogach. Ale spokojnie - nadrabiam! Rok szkolny kończy się za miesiąc, a teraz mój zawód spędza aż dwa tygodnie na praktykach - nietrudno więc wywnioskować, że oceny muszą być wystawione na już, ponieważ później nie będzie czasu. Cały maj został zdominowany przez sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi, wypracowania... ugh. Ale dałam radę! Teraz tylko liczę na to, że będzie paseczek :)

Z tego całego majowego zamieszania zupełnie wyleciało mi z głowy, że właśnie dzisiaj mam imieniny. Co prawda rano zawszę patrzę na tablicę w autobusie, która wyświetla imieniny danego dnia, ale "Joanna" gdzieś z niej mi umknęła. Na całe szczęście mam moją kochaną mamę, która do spamiętania urodzin, imienin, rocznic itp. nie potrzebuje żadnych kalendarzy ani przypomnień w telefonie - ja to bym się pogubiła! Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy stanęła przede mną z upominkiem, a ja nie wiedziałam, że to dla mnie - zaczęłam się dopytywać dla kogo to i z jakiej okazji. 

Upominek od mamy to zestaw składający się z balsamu, perfum i perfumetki Rare Pearls z firmy Avon - nie znałam tego zapachu wcześniej, ale moja mama bardzo dobrze wie jak trafić w moje gusta, bo pokochałam go od pierwszego psiknięcia. Co prawda jest dość specyficzny i nie każdemu przypadnie do gustu. Podoba mi się także flakonik, z resztą Avon praktycznie zawsze ma piękne buteleczki.


Rare Pearls kojarzy mi się przede wszystkim z... babcią. Tak, dobrze czytacie. Zapach, który dostałam jest lekko babciny, klasyczny, staromodny - ale w żadnym wypadku nie bazarkowy. Mnie kojarzy się on z delikatniejszą i bardziej młodzieżową wersją Pani Walewskiej. Nie są to jednak perfumy lekkie - zdecydowanie polecam nosić je do elegantszych strojów, lub w zimie, bo na lato są zbyt ciężkie. Ja jednak uwielbiam takie zapachy, więc mama trafiła w dziesiątkę! 

To, co odróżnia Rare Pearls od babcinych perfum to sposób w jaki zapach "pracuje" podczas całego dnia. Zaraz po psiknięciu wyczuwalne są te cięższe nuty - piżmo, drzewo sandałowe, paczula. Momentalnie otulają one całe ciało i dają wrażenie zdecydowanej elegancji, klasy - po prostu w tych perfumach się "dobrze wygląda". Później robi się jeszcze ciekawiej bo wyłaniają się słodkie zapachy, śliwka, biały miód, drzewo różane... Zapach jest niesamowicie zmysłowy i elegancki.


Mojej kochanej mamie jeszcze raz dziękuję przede wszystkim za pamięć o moich imieninach oraz za ten wspaniały upominek. Jest ona chyba jedyną osobą, która potrafi kupić mi perfumy idealnie trafiające w mój gust...

PS: Dostałam dzisiaj 6 z ostatniego, najważniejszego sprawdzianu w tym roku, przez co ten dzień jest jeszcze wspanialszy. Jednak ciężka praca przez całe półrocze się opłacała!

Pozdrawiam,
Rose ♥

63 komentarze :

  1. Wszystkiego dobrego :) Mnie jakoś ten zapach nie przypadł do gustu.
    http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    Sounds great my dear. The packaging look perfect!

    NEW OUTFIT POST | OMG! This Week Is Going Crazy.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałam go w katalogu, ale zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się spotykam z tymi kosmetykami, ale wyglądają bardzo dobrze,luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam tego zapachu! Jednak moje srocze oko zatrzymało się na przepięknej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki prezencikiem to bym nie pogardziła :D znam zapach i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężka praca zawsze się opłaca, a kosmetyki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A i jestem tylko ciekawa tego zapachu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj jak będzie w katalogu :D

      Usuń
  9. Taki zestaw jest super sprawą, oczywiście jak ktoś zna upodobania zapachowe drugiej osoby, sama z chęcią kupuje znajomym takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze trafia z perfumami. :D

      Usuń
  10. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 3mam kciuki za pasek! Na pewno się uda :D!
    Wszystkiego Najlepszego ♥
    Nie znam tego zapachu, ale zapewne piękny :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję oceny i wszystkiego naj z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję oceny i wszystkiego naj z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pięknie ale nie mogłam się przekonać do zapachu jak sprawdzałam go w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest bardzo specyficzny :)

      Usuń
  15. Ciekawi mnie zapach, mimo że nie używam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    Love it :D

    NEW DECOR POST | Bed Clothing Makes The DIFFERENCE
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie uznaję perfum na prezent, bo ciężko trafić w gust :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze trafia w moje gusta :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię delikatne zapachy.Gratuluję 6 ze sprawdzianu i wszystkiego najlepszego z okazji imienin kochana<3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach co prawda nie dla mnie, ale ważne, że Tobie się spodobał :) A oceny gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw z tego wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna buteleczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego zapachu, ale wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    love it :D

    NEW WISHES POST | Birthday Wishlist!!! Pleeeease :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Bardzo klasyczny i elegancki - jak sam zapach! :D

      Usuń
  25. Nie znam nuty zapachu ale flakonik prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna buteleczka :)
    Świetny prezent dostałaś od mamy na imienniny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna butelka :) Zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem bardzo ciekawa zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powąchaj jak będzie w katalogu :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.