czwartek, 4 maja 2017

Majowy BuJo

Kwiecień minął mi w mgnieniu oka, ledwo się obejrzałam, a mamy już maj. Oznacza to więc, że miesiąc prowadzenia BuJo już za mną! Przez ten czas wysnułam kilka wniosków i wypracowałam sobie własny sposób zaznaczania i odnotowywania, który idealnie mi się sprawdza. Upewniłam też się w przekonaniu, że prowadzenie dziennika nie jest dla mnie dodatkowym obowiązkiem, ale przyjemnością oraz czynnością, która mnie bardzo relaksuje. W kwietniu mój BuJo prowadzony był solidnie, zawsze pamiętałam aby go uzupełniać - na niektóre zapiski jednak (jak np. rzeczy do zrobienia, czy listę zakupów) zostawiłam sobie zbyt dużo miejsca, a na inne znów trochę źle rozplanowałam stronę.  Nie ukrywam też, że w moim BuJo pełno jest poprawek i drobnych pomyłek - jednak podoba mi się taki "nie idealny" dziennik. Ma coś w sobie i czuję, że w 100% jest mój.





Majowe strony chciałam utrzymać w podobnej stylistyce, ale nie mogłam oprzeć się dodaniu większej ilości kolorowych wstawek- tamten miesiąc wydawał mi się jakiś taki zbyt czarny. Zmieniłam troszkę rozplanowanie stron i na niektóre elementy (jak np. listę must have) zostawiłam mniej miejsca - bo ostatnio i tak nawet połowy nie wykorzystałam. Cały czas też uczę się jakie sekcje są mi naprawdę potrzebne i usilnie staram się eliminować te "zapychacze" wolnego miejsca w moim BuJo.




A jak tam wasz maj? Mam nadzieję, że zaczął się dla was wspaniale ♥

Pozdrawiam,
Rose♥



32 komentarze :

  1. Wszystko pięknie zorganizowane . Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wszystko zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka organizacja jest super! Ja właśnie kupiłam zeszyt i wszystko skrupulatnie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maj dopiero się zaczął, czekam aż pogoda w końcu będzie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko zrobione, ja bym tak nie potrafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko masz świetnie zorganizowane :)
    Ja po dwóch miesiącach prowadzenia dziennika znudziłam się. Wszystko mam w głowie :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna organizacja, chyba powinnam się od Ciebie uczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Nie idelany" dzienni to chyba najlepszy sposób na pokazanie "siebie" :) A człowiek uczy się całe życie, więc i planowanie przyjdzie z czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wygląda :D maj zaczął się całkiem dobrze ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna organizacja :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks dear :)

    Cool post. Hope you have an amazing month :D

    NEW REVIEW POST | Keratin Hair Finisher, Does It Work?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś i Ja się bardziej zorganizuje :) bardzo kolorowy dziennik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko idealnie zaplanowane ;) Praktyczne a na dodatek cieszy oko, bo wszystko tak pięknie rozpisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna organizacja :) na pewno wiele ułatwia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje BuJo to po prostu lista rzeczy do zrobienia. Próbiowałam robić jakies wykresy, tabele ale dla mnie to jednak zwykła strata czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda taki dziennik, na pewno chętniej się do takiego zagląda :) U mnie maj zapowiada się niestety bardzo pracowicie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to wszystko pięknie się prezentuje :) Kiedyś próbowałam, ale jednak z chaosem mi do twarzy :) Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz ładnie wszystko rozpisane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię mieć niektóre sprawy zorganizowane, ale zawsze jest miejsce na spontaniczność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie to się prezentuje :D Próbowałam tego konceptu. I nie dałam rady.. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pełna organizacja :D
    Ja zwykle tylko notuję listę zakupów i zapisuję jakie fotki mam porobić na blog :D
    No ale mam też terminarzyk z ważnymi datami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygląda, ja ciągle nie mogę się zebrać, by stworzyć swój :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda taki samodzielnie robiony dziennik :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.