poniedziałek, 29 maja 2017

Nadchodzą wakacje!


Drugi semestr zawsze jakoś szybciej mi leci, wiadomo - Wielkanoc, długi weekend, matury, praktyki, egzaminy zawodowe... przez to wszystko wypadają lekcje. Obecnie mam dwa tygodnie luzu od szkoły, oceny są już w większość wystawione - nie pozostało więc nic innego jak skupić się na swoich zainteresowaniach, które dość mocno stłamszone były podczas roku szkolnego przez natłok nauki. Zamierzam troszkę więcej fotografować, rysować, grać, pisać dla Was.. ale także poćwiczyć makijaż, oglądnąć jakiś film, wyjść gdzieś. Na to wszystko nie miałam zbyt wiele czasu, a teraz powoli robi mi się go coraz więcej.

Nie mogę jednak narzekać, bo ciężka praca zaowocowała u mnie świetnymi ocenami w drugim semestrze. W pierwszym było nieco gorzej, ponieważ nie do końca chciałam przestawić się z trybu wakacyjnego na ten szkolny. Mam nadzieję, że uda mi się dostać moje wymarzone świadectwo z paskiem, bo głównie dlatego tak bardzo starałam się o dobre oceny w tym półroczu. Wysokie oceny zbieram nie po to, żeby zaimponować nauczycielom, rodzicom, rówieśnikom, ale po to żeby rzeczywiście zmierzyć się z własnymi siłami i pokazać samej sobie na co mnie stać. Bo skoro mam możliwości, a przyswajanie wiedzy idzie mi bardzo łatwo, to dlaczego miałabym nie skorzystać? Ten czerwony pasek daje niesamowitą satysfakcję, mimo, że w gruncie rzeczy nic on nie zmienia. Świadectwo jak każde inne, jednak wyjątkowe dla jego zdobywcy...
Pochwalę się, a co mi tam!

Czuję już nadchodzące wielkimi krokami wakacje, nie mam co prawda jeszcze skonkretyzowanych planów, pewnie skończą się tak, jak w tamtym roku - kocyk i siedzenie w parkach aż do zmierzchu, albo długie spacery po nowohuckich osiedlach... Lubię też takie szybkie jednodniowe wypady np. w góry, czy do jakichś miasteczek turystycznych. Rzadko kiedy wyjeżdżam gdzieś na dłużej niż 2-3 dni, bo bardzo źle znoszę funkcjonowanie w miejscu innym, niż moje mieszkanie. Nienawidzę spania, kąpania, malowania się, a nawet jedzenia w hotelach czy takich domkach do wynajęcia. Na dzień, dwa ujdzie, ale cały tydzień, albo nawet dłużej!? Masakra! Dlatego też w dzieciństwie nigdy nie jeździłam na żadne kolonie ani obozy.

A wy jakie macie plany na wakacje?

Pozdrawiam,
Rose♥

22 komentarze :

  1. Świetne oceny. Ja mam już wakacje od miesiąca, także nieraz miewam uczucie, że zaraz będzie nie czerwiec, a sierpień :D Również nie lubię dłuższych wyjazdów i wolę coś "na szybko". Męczy mnie mycie się, malowanie, układanie włosów w hotelach itp. bo zazwyczaj bardzo długo mi z tym schodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja tak mam! :D Piąteczka!

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie wiem co będę robić, wszystko zależy od moich studiów :/ Piękne oceny, mnie się nigdy nie chciało wyciągać ich tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj póki możesz, ja już od 3 lat mam tylko 2 tyg wakacje :/ a w tym roku jadę do Czarnogóry i Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykują się wspaniałe wakacje :)

      Usuń
  4. Ale świetne oceny gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ech to były czasy 2 miesiące wakacji;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się takimi cieszę :D

      Usuń
  6. Baw sie dobrze i korzystaj z wolnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    super interesting post as usual

    NEW REVIEW POST | AVON MARK: Color Corrector Cream SPF 50
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana, gratuluję takich idealnych ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ocen, ale z Ciebie zdolniacha :)
    Teraz sobie odpoczywaj i korzystaj z wolnego czasu.

    Ja uwielbiam spać w innym miejscu, nigdy nie miałam problemu z korzystania z innego łóżka albo tydzień pomieszkać w innym miejscu, mogłabym tak na okrągło, gdzieś wybywać.
    W czerwcu lecę do Polski na 2 tygodnie, a później sie zobaczy co z resztą wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne oceny. Jak wspominam swoje liceum, to nie wiem czy piatki z matmy ktos mial, moze ze dwie na klase. Co ciekawe, ledwo wyrabialam na 2 w liceum, a na studiach z palcem z tylku mialam 5. Tak, ciesze sie zdecydowanie, ze juz liceum mam za soba, bylo ciezko.

    A wakacje to mam raczej zwiedzajace zwykle, ale w tym roku bede sie smazyc na plazy akurat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozszerzoną matematykę. I cudowną nauczycielkę, która genialnie wszystko tłumaczy.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.