czwartek, 1 czerwca 2017

Czerwcowy BuJo

Witam was już w czerwcu! Ten miesiąc zaczynam bardzo pozytywnie: od szybkiego sprzątania, pysznego śniadania i totalnego relaksu w postaci małego, domowego spa. Ahh... jak ja uwielbiam takie poranki :) Poza tym mamy dzisiaj dzień dziecka; wiadomo, że wewnątrz każdego z nas kryje się taka mała Asia, Zosia czy inny Tomek. Dla naszych rodziców zawsze pozostaniemy tymi małymi rozkosznymi bobaskami, którymi byliśmy kilka(dziesiąt) lat temu... :)  

Jakie mam plany na ten miesiąc? A no przede wszystkim śpiewająco zaliczyć praktyki, napisać ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym (12 czerwca), odebrać świadectwo, zdać egzaminy zawodowe... a później to już odpoczynek... Pocieszający jest również fakt, że coraz bliżej do dziesiątego, bo ostatnia wypłata rozeszła się w mgnieniu oka. Jeżeli ktoś zastanawia się gdzie ja właściwie pracuję to podpowiem wam, że dorabiam sobie pare razy w tygodniu po 6h w sklepie - zawsze miło jest mieć swój własny grosz.

O moim BuJo wiecie już chyba wszystko, także nie będę się zbytnio rozpisywała; wrzucam za to masę zdjęć czerwcowych stron. Znów dodałam troszkę kolorów - jakoś tak od razu weselej się robi! :)





Ja uciekam relaksować się dalej, a Wam życzę, żeby ten miesiąc był dla Was wspaniały!
Pozdrawiam,
Rose♥

40 komentarzy :

  1. Jak zwykle wszystko pięknie zorganizowane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna organizacja. Wyśmienitego czerwca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna organizacja. U mnie wszystko na spontanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem u mnie też leci na spontanie :D

      Usuń
  4. Przypomniałaś mi, że nie dokończyłam mojego bujo na czerwiec haha :p Za to twój bardzo mi się podoba-prosto i czytelnie :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię zbyt wielu elementów, bo później sama się gubię :D

      Usuń
  5. Bardzo fajnie stworzyłaś sobie rozpiskę na czerwiec, też powinnam zrobić sobie plan na ważne notatki na czerwiec :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez tych notatek bym zginęła :D

      Usuń
  6. Świetny notes, ja bym nie miała do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Twój organizer wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wygląda, ale to jednak nie dla mnie. Ja odnajduje sie w chaosie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego pięknego sama bym nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę by wszystkie plany się powiódły. Jaka super zorganizowana jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    love this kind of organization tips! have a nice month!

    NEW YOUTUBE POST | What I got in the last few weeks in May. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja nie obchodziłam dnia dziecka? :DD
    Super podejście! Pewnie, że zawsze lepiej mieć swój gorsz, nie wiele ale zawsze coś :) A przynajmniej na potrzeby czy zachcianki zawsze się ma (zawsze, czyli zazwyczaj kilka dni po wypłacie) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzień dziecka w sumie był dość zwyczajny, ale fajnie tak powspominać z rodzicami jakimi małymi szkrabami byliśmy :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie! Z takim plannerem wszystko się uda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wszystko rozplanowane, też muszę coś takiego stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  15. no ja tam sobie organizuję w głowie wszystko;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją głową to połowę rzeczy bym pozapominała :D

      Usuń
  16. Śliczne BuJo .moje to taka bardzo minimalistyczna wersja. Bardziej zwykły kalendarz ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że ty się doskonale tam odnajdujesz :)

      Usuń
  17. Też prowadzę BuJo i tak się składa, że podpatrzę podział na "prywatne" i "blog" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podział jest niezastąpiony :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.