niedziela, 4 czerwca 2017

Moja nowa, skuteczna odżywka do paznokci | Pirolam odżywka z ceramidami | Czemu zrezygnowałam z odżywki Vipery?


Na pewno moi stali czytelnicy pamiętają post, w którym chwaliłam się, że udało mi się odnaleźć idealną odżywkę do paznokci. Była to kuracja po hybrydzie firmy Vipera, a cały wpis na jej temat odnaleźć możecie tutaj. No ale skoro byłam tak zachwycona jej działaniem to dlaczego przestałam jej używać? A no dlatego, że w Krakowie nie mogę już dostać Vipery stacjonarnie :/ To jest jedyny powód dlaczego porzuciłam swojego ulubieńca, a tym dziewczynom, które mają dostęp do tej firmy gorąco polecam się zapoznać z całą serią kuracja po hybrydzie - wszystkie odżywki są rewelacyjne (chociaż najlepsza jest chyba fioletowa). Kiedyś jednak usłyszałam o odżywce firmy Pirolam, którą kupić można tylko w aptekach. Postanowiłam zaryzykować, bo w buteleczce Vipery nie została mi już nawet kropelka. Stwierdziłam, że skoro to jest kosmetyk apteczny, to raczej krzywdy mi nie zrobi. 

Odżywka Pirolam kosztuje niewiele, a jej cena zbliżona jest do produktu Vipery. Dostajemy ją zapakowaną w elegancki kartonik, na którym producent zamieścił skład, sugerowane działanie oraz instrukcję stosowania. Sama odżywka znajduje się w klasycznym opakowaniu, znanym z lakierów do paznokci. Szkoda tylko, że okrągła zakrętka ma stosunkowo dużą średnicę, bo strasznie łatwo wyślizgują mi się takie z ręki podczas malowania.


W nazwie produktu widnieje hasło "ceramidy", muszę wam się przyznać, że nie miałam bladego pojęcia co to jest. Przed zakupem jednak nieco wgłębiłam się w temat i okazało się, że ceramidy naturalnie występują w skórze człowieka (do której zaliczane są również paznokcie). Odpowiedzialne są za jej elastyczność i zdrowy wygląd, zatrzymują wodę w wewnątrz naskórka. Niestety silne detergenty i mydła, ale także i wiek sprawiają, że mamy ich coraz mniej, przez co np. paznokcie mogą się kruszyć. Oczywiście nie jestem żadnym dermo-ekspertem, a informacje o ceramidach pozyskałam z artykułów znalezionych w internecie. Jeżeli któraś z was lepiej orientuje się w temacie, to poproszę o korektę :)


Skuszona zapewnieniami ze strony producenta oraz opisem działania ceramidów na skórę i paznokcie chętnie zakupiłam odżywkę Pirolam. Testowałam ją przez miesiąc (czyli dokładnie tyle samo, ile testowałam Viperę do powstania wpisu o niej) i po tym czasie zauważyłam dokładnie to samo, co w przypadku mojego starego ulubieńca. Paznokcie są bardzo mocne i twarde, ale zachowują swoją elastyczność, przez co trudno je złamać. Dodatkowo rosną jeszcze szybciej niż po produkcie Vipery, nie straszne im także żadne detergenty - odżywkę testowałam nawet podczas ręcznego prania. Produkt Pirolamu równie dobrze sprawdza się jako baza pod kolorowy lakier - oprócz regenerowania paznokci dba o to aby płytka się nie odbarwiła, a lakier nie odpryskiwał.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem odżywki Pirolam, nie spodziewałam się, że coś dorówna mojej ukochanej Viperze. Tym bardziej, że przed moim ulubieńcem testowałam dziesiątki innych odżywek i wszystkie były katastrofalne w swoich skutkach. Dobrze, że udało mi się odnaleźć alternatywę dla trudno dostępnej kuracji po hybrydzie, odżywka z ceramidami na pewno zostaje u mnie na stałe!

Pozdrawiam,
Rose ♥

57 komentarzy :

  1. pierwsze słyszę aby ta firma miała i odżywki do pazurów ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam kiedy o niej pierwszy raz usłyszałam :D

      Usuń
  2. Thanks a lot :D

    sounds super useful and helpful for hair care treatments!!
    nice review

    NEW DECOR POST | 7 Steps to Let Your Closet Impeccable and Organized!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę się za jakąś taką odżywką rozejrzeć, bo niedawno zaczęłam przygodę z hybrydami i je pokochałam. Niestety cierpią na tym troszkę pazurki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki Ale chętnie wypróbuję bo planuję taki odpoczynek od hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że mają też odżywki do paznokci.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz widzę z tej marki produkt do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś niespecjalnie ją reklamują :D

      Usuń
  7. Również pierwszy raz widzę tą odżywkę, ale muszę koniecznie wypróbować, ponieważ moje paznokcie strasznie się łamią :(
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Ja bardzo lubię Sally Hansen Maximum Shield :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sally Hansen niestety u mnie nie działa :/

      Usuń
  9. ooo! no proszę, jaka pozytywna recenzja :D nie słyszałam nawet o tym produkcie :O aktualnie mam prawie pełną buteleczke odżywki do paznokci, ale postaram się zapamiętać nazwę tej odżywki i kupię ją w odpowiednim czasie ;)
    świetne zdjęcia!
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam, ale zachęca mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się składa, że moje paznokcie obecnie domagają się odżywki :D Mam jakąś rossmanową, która nie daje kompletnie nic więc chętnie się pokuszę na Twoją ceramidową tudzież Viperę skoro jest równie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa ta odżyweczka, nie miałam jej nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę, ale to chyba coś dla mnie! Moje paznokcie są ostatnio w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja obecna odżywka jest na wykończeniu i nie jestem z niej jakoś szczególnie zadowolona, więc może się skuszę na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli będę musiała zacząć używać jakiejś odżywki to chętnie po nią sięgnę lub po vipere :) Na razie użhywałam Diamond z Eveline :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiała wypróbować,super post pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pirolam kojarzył mi się tylko z szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  18. W ogóle nie znam tej firmy. Moja ulubiona odżywka to herome

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją pare razy w sklepach :)

      Usuń
  19. Niestety wcześniej nie znałam tej odżywki. Ale przez to, że paznokcie w mojej pielęgnacji to zawsze ostatni (często niespełniany) punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Często robię hybrydy więc na odżywianie nie mam za bardzo czasu, mam ją i był okres przez, który uzywalam odżywki, rowniez bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ju wiem co niedługo wyląduje w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Daj znać jak się sprawdza :*

      Usuń
  22. Pomyślę o niej (albo o Viperze) jesienią, gdy będę robiła przerwę od hybryd☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Nazwę Pirolam kojarzę z szamponem przeciwłupieżowym :P Notabene nie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go znam, straszny wypalacz włosów :D

      Usuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce jak i o marce, ale aktualnie mam przedłużane paznokcie i pewnie mi się jeszcze długo taki produkt nie przyda. Ale wcześniej używałam już kilku odżywek i żadna mi się nie sprawdziła :(
    Obserwuję i pozdrawiam!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja używam DermoFuture i kocham tą odżywke. O tej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, skąd ty ją wzięłaś :) ja pierwszy raz widzę ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam problemu z pazurkami i swoje mam ładne, długie i twarde gdzie ciężko je złamać. Ale myślę, że tym wpisem i ten produkt pomoże nie jednej kobiecie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.