środa, 28 czerwca 2017

Oficjalne zakończenie roku szkolnego




Lecę się pochwalić, pożalić, poopowiadać - wszystkiego po trochu. Mimo, że rok szkolny dla większości skończył się w zeszły piątek, to dla mnie trwał on aż do wczoraj. 27. czerwca pisałam ostatni w tym roku szkolnym egzamin, dzisiaj już mogę odetchnąć i w pełni zacząć wakacje.

Jak poszły mi zawodowe? Teorię tydzień temu zdałam na 85 procent, nie jest to najlepszy wynik, bo spokojnie mogło być nawet 90, ale dałam się zeżreć stresowi. Chociaż nie mogę też narzekać, bo kwalifikacja zaliczona. Wyników praktycznego egzaminu trochę się boję, bo wiadomo - jeden głupi błąd może zepsuć całą pracę. Najgorsze jest to, że wyniki będą dopiero w sierpniu. Do tej pory muszę jakoś zapomnieć o tym egzaminie, bo nie mam zamiaru spędzić całych wakacji na zamartwianiu się. Co będzie to będzie! Muszę wam też pochwalić się, że udało mi się wypracować paskowane świadectwo - jestem z siebie mega dumna! 

Upalne dni spędzam na własnych przyjemnościach - letnie kino plenerowe, domowe spa, czytanie książek, fotografowanie, rysowanie... Tyle rzeczy i tyleeee czasu! Najlepiej to w ogóle nie chodziłabym spać, żeby go nie marnować :) Staram się więcej pisać, ale na razie nie przesiaduję na komputerze / tablecie - za dużo dzieje się w okół żeby marnować czas na internety! Bloga odwiedzam zazwyczaj wieczorami, dlatego też posty pojawiają się późnymi godzinami nocnymi. Dzisiaj zrobiłam wyjątek, ponieważ akurat chwilkę po obiedzie postanowiłam poleniuchować :) Później wybiorę się do nowej drogerii pooglądać co tam ciekawego mają - kasy i tak brak, a dziesiąty dopiero za dwa tygodnie :D

Jak wy spędzacie wakacje? Co tam u was słychać?

Pozdrawiam,
Rose♥

34 komentarze :

  1. Gratulacje i udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Udanych Wakacji kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem na Techniku Usług Kosmetycznych w trybie stacjonarnym. U nas nie dają niestety świadectw, a szkoda, bo tak wysokiej średniej w życiu nie miałam :D Teraz trzeba czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wakacje spędzam na uczelni, bo prowadzę badania do pracy magisterskiej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje 😃 zazdroszczę ci wakacji! Przede mną niestety jeszcze obrona pracy magisterskiej 😶

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kochana i cudownych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu pięknych chwil życzę ♥

      Usuń
  7. Gratuluję! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) mam zamiar podobnie spędzić wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, ach przypomnialy mi sie moje czasy szkolne , sentyment <3 Milych wakacji zasluzylas w pelni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje - ja już daaaawno ukończyłam szkolną edukację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje taki wynik to bardzo dobry wynik ja wakacje mam w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pasek - super! gratuluję również wyniku :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję czerwonego paska. Mój urlop dopiero we wrześniu. Jak ja Ci zazdroszczę wakacji ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję świadectwa!
    Ja również w czerwcu pisałam egzaminy ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanych wakacji :) Trzymam kciuki za zdany egzamin, będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Congrats! Have a great summer! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Gratulacje i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.