wtorek, 27 czerwca 2017

Owocowa pielęgnacja z Tutti Frutti | olejek do kąpieli i pod prysznic | masło do ciała


Jakiś czas temu na półkach w sklepie, w którym sobie dorabiam pojawiły się kosmetyki pielęgnacyjne z serii Tutti Frutti. Dawniej korzystałam z ich produktów, ale kiedy to byłoooo.... z tamtych czasów pamiętam jedynie genialne owocowe zapachy. Musiałam chyba w domu wspomnieć, że cała seria pojawiła się na sklepowych półkach, bo moja mama zrobiła mi malutki, bezokazyjny prezent. Dostałam od niej olejek do kąpieli oraz masło do ciała w jednym z moich najulubieńszych zapachów - wiśni (z domieszką porzeczki, ale jej wcale nie czuć :P).

Olejek pod prysznic i do kąpieli świetnie umila cowieczorne przesiadywanie w wannie. Bardzo dobrze się pieni, a jego owocowy zapach unosi się w całej łazience. Po kąpieli skóra jest widocznie gładka, mięciutka i przede wszystkim nawilżona. W opakowaniu olejek jest perłowy, jednak nie daje rozświetlenia na skórze.



Owocowe masełko do ciała ma bardzo treściwą konsystencję,  rzeczywiście kojarzy się z masłem, które zbyt długo leżało w ciepłym pomieszczeniu :D Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na ciele, a jego zapach jest równie przyjemny jak w przypadku olejku, choć może nieco mniej intensywny. Masło  wchłania się nieco dłużej niż normalne balsamy, ale o wiele lepiej nawilża - skóra po użyciu tego produktu jest niesamowicie mięciutka i gładka, a efekt długo się utrzymuje.


Bardzo miło jest dostawać takie drobiazgi bez okazji. Mama i z zapachem i z samymi produktami trafiła w stu procentach. Kosmetyki Farmony sprawdzają się naprawdę rewelacyjnie, zwłaszcza patrząc na ich jakoś w stosunku do ceny :D Mam ochotę na więcej!

Polecacie któreś inne wersje zapachowe tej serii? Ja aktualnie jestem zakochana w wiśni, ale chętnie wypróbuję jakiś inny...

Pozdrawiam,
Rose♥

29 komentarzy :

  1. Zapach wiśni wprost uwielbiam, więc chyba się pokuszę o te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam zapach wiśni :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te produkty. pachną obłędnie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na pewno by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ukochane peelingi są z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling miałam dawniej, rzeczywiście działał bardzo fajnie

      Usuń
  5. Ja uwielbiam masła z tej serii :) Mnie najbardziej chyba przypadł do gustu ten z kiwi i karambolą bo jest taki świeższy :) Zadowolona też byłam z maliny i jeżyny, pachniało jak malinowa mamba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko jest mega przyjemne :) Malina brzmi świetnie!

      Usuń
  6. Thanks a lot :D

    Looks super interesting ;)

    NEW TIPS POST | 15 TIPS to FOLLOW BEFORE You Go To the SALES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej serii kiwi&karambolę konkretnie olejek do kąpieli i był boski 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chcę je kupić, ale jeszcze jakoś nie trafiły do mojego koszyka. Teraz kupię z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta linia ma piękne zapachy.Ja polecam gruszkę albo czarną porzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miała, zapach bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kosmetyki po prostu uwodzą zapachem <33
    Miałam kiedyś peeling z tej serii, ale nie pamiętam dokładnie jaka to była mieszanka - coś zielonego w każdym bądź razie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Porzeczkę lubię, ale wiśni nie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze chyba się na nie skuszę, już tyle razy widziałam te produkty w Biedronce w przystępnej cenie, że aż grzech nie skorzystać, tym bardziej jak czyta się takie pozytywne opinie :) pozdrawiam, www.xmoltobello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy używałam tylko peelingów - które bardzo sobie chwalę :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.