niedziela, 9 lipca 2017

Skuteczne usuwanie skórek | Żel do usuwania skórek Sally Hansen | Sally Hansen Instant Cuticle Remover



W końcu skusiłam się na produkt, który polecało wiele z was. Ileż to ja się naczytałam pochwalnych postów o tym, że działa, że w ekspresowym tempie, że ogólnodostępny, same ochy i achy. Mowa o żelu do usuwania skórek od Sally Hansen - produkcie, który od wielu lat podbija polskie i zagraniczne blogi i vlogi.


Żel dostajemy zapakowany w kartonik, na którym producent zamieścił całą, nieskomplikowaną instrukcję użyci specyfiku. Taka sama treść powtórzona jest na buteleczce, więc kawałek papieru jest nam całkowicie do życia niepotrzebny. No chyba, że ktoś lubi zbierać pudełeczka (a znam taką osóbkę!). Buteleczka jest niebieska, żel za to całkiem bezbarwny, aplikuje się go za pomocą dzióbka, który nakłada odpowiednią ilość specyfiku. Producent zaleca czekać 15 sekund zanim przejdziemy do pozbywania się skórek, a całkowity czas działania  żelu nie powinien przekraczać minuty. Na końcu należy dokładnie pozbyć się produktu za pomocą ciepłej wody i mydła.


Dlaczego tak ważne jest, aby tego żelu nie pozostawiać za długo na dłoniach? Ponieważ specyfik Sally Hansen rzeczywiście działa i w te piętnaście sekund potrafi zmiękczyć nawet najbardziej zapuszczone skórki (testowałam na paznokciach P., także wiecie). Ten produkt przyśpiesza wykonywanie całego manicure, dodatkowo nie śmierdzi (wielki plus) i jest bardzo, bardzo skuteczny. Skórki po jego użyciu stają się mięciutkie i łatwo odklejają się od płytki paznokcia, dzięki czemu możemy albo je odsunąć, albo wyciąć - zależnie od preferencji i stanu "zapuszczenia" skórek.


Dla mnie produkt Sally Hansen jest genialny i już wiem dlaczego były nad nim takie zachwyty. Używam go od niedługiego czasu, a już nie mogę wyobrazić sobie mojego manicure bez jego pomocy. Uwierzcie mi, że usuwanie skórek nigdy nie dotąd nie było tak proste i przyjemne jak teraz :).

Testowałyście już ten żel? A może macie coś jeszcze lepszego do polecenia?

Pozdrawiam,
Rose♥

31 komentarzy:

  1. Nie używałam go nigdy, ale skoro jeat taki świetny to spróbuje go poszukac. Mi jak na razie na pozbycie sie skorek pomaga olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go od ponad roku i uwielbiam, dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel i uważam, że jest rewelacyjny jeśli chodzi i usuwanie skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot :D

    I didn't know the brand but sounds amazing :)

    NEW TIPS POST | How old is your SKIN? :o TRY AND KNOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że takich specyfików nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam takich produktów, zazwyczaj tylko odsuwam skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam problemów ze skórkami, praktycznie nic z nimi nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat go nie miałam, ja teraz lubię skórki robić frezarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kosmetyk, mój manicure też już by bez niego nie istniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam takich produktów, ale chętnie go kupię jak wpadnie mi w oczy 💟

    OdpowiedzUsuń
  11. mam,używam i również jestem zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nie używałam takich produktów,na ten chyba się skuszę i go kupię jeśli tylko znajdę;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go ostatnio kupić, ale teraz kupię na bank

    OdpowiedzUsuń
  16. Och dziekuje za recenzje , lece go kupic <3

    OdpowiedzUsuń
  17. To mój zdecydowany ulubieniec i już nawet nie szukam zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zachwycam tym żelem :D świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe życie kupowałam tańszy płyn z Wibo i się okrutnie męczyłam. Trafiłam na jakimś blogu mega pozytywną opinię o tym produkcie i postanowiłam spróbować. Nigdy nie miałam niczego lepszego :) Warto dać za niego parę złotych więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie by mi się przydał,od zawsze mam problem z pielęgnacją skórek,nie umiem się nimi zajmować,ech... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. yes it is :D

    you work with nice brands

    NEW FASHION POST | TOP PRODUCTS to BUY on SALES and USE NEXT SEASON!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo nie slyszalam wczesniej o tym zelu!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go od dawna - u mnie się sprawdza ok, ale bez szaleństw. Raczej nie sięgnę po drugie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i używam, ale mam wrażenie że wysusza on mi bardzo skórki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Po Twoim opisie sądzę że jest naprawdę godny uwagi. Na szczescie nie mam problemu ze skórkami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for this interesting Review. Nice pictures.
    Christine

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde jedno słowo, które tu pozostawisz. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, ponieważ buduje we mnie poczucie, że nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was.

Pozdrawiam,
Rose♥